juz wysiadłam z rozumieniem...

81. Data: 2003-06-27 11:27:29

Temat: Re: juz wysiadłam z rozumieniem...
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> wrote in message
news:eegdg777vejt$.dlg@Lia.pyry.net...

> [PS. Uwielbiam laików z taką stanowczoscia wypowiadających sie o
> konstrukcji psychiki]

a ty jestes psychiatra?
iwon(k)a

82. Data: 2003-06-27 11:30:27

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

> a ty jestes psychiatra?

IMO nie trzeba być psychiatrą by dotrzeć do motywów, dla których
tak elegancko wykręcasz się od odpowiedzi na post Lii.

puchaty

--
"Mózg jest zanurzony w spermie zatem jak będziesz się
namiętnie masturbować to zwoje ci się zasuszą i się zaczną telepać

83. Data: 2003-06-27 11:31:20

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 13:13:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Iwon(k)a* skreślił te o to słowa:

> powiedzialam dokladnie to co napisalas, tyle tylko, ze zamiast
> "traci nadzieje" podalam slowo "nienormalnosc" _nie_ w zanaczeniu "swir".

Wybacz dla mnie 'stracic nadzieje" i 'nienormalnosc' (w jakimkolwiek
zanczeniu by tego nei uzyc) nie są tożsame.

> I wlasnie o to mi chodzilo, ze jest sie w stanie okreslic,
> ze gruzlica nie jest normalna dla organizmu, ze grupa tez, dlatego
> pisalam, ze sa normy, na podstawie ktorych mozna powiedziec - zdrowy,
> chory. Norma, nienorma. Normalnie, nienormalnie.

Problem polega jedynie na tym, ze to co normalne czy nienormalne wynika li
tylko z przyjetych/narzuconych definicji. To jest własnie władza nauki (o
czym pisał M. Foucault).
Nalezy zdawac sobie sprawe, ze nie ma obowiązku dla nikogo przyjmowania
praw i nakazów danej teorii naukowej. To co dla jednych jest normalne, dla
drugich moze byc nienormalne. Dla jednych zwykły katar moze byc
nienormalny, dla innych moze byc normalny a nawet pozyteczny itd itd.

> Caly czas, jak i ty teraz
> zreszta, rozumiala slowo nienormalnosc w znaczeniu negatywnym, (swir)

Zgadnij dlaczego... Mowimy o psychice, o probie samobojczej, o szpitalu
psyciatrycznym... zgadnij w jakim kontekscie podczas takiej rozmowy
pojmowane jest słowo 'nienormalny'...

PS. dla rozprezenia - "Nie ma osob normalnych - sa tylko niedokladnie
zdiagnozowane" ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

84. Data: 2003-06-27 11:36:32

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 13:27:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Iwon(k)a* skreślił te o to słowa:

> "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

> a ty jestes psychiatra?

A to tylko psyciatrzy są podczas studiów uczeni o psychice ludzkiej?

85. Data: 2003-06-27 11:38:03

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 13:30:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *puchaty* skreślił te o to słowa:

> IMO nie trzeba być psychiatrą by dotrzeć do motywów, dla których
> tak elegancko wykręcasz się od odpowiedzi na post Lii.

Odpowiedzi sie pewnie nie doczekam, ale moze to i lepiej... bajek w necie
aż nadto :)

86. Data: 2003-06-27 11:51:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@w...pl> wrote in message news:bdh9ta$5p4$1@news.onet.pl...

> IMO nie trzeba być psychiatrą by dotrzeć do motywów, dla których
> tak elegancko wykręcasz się od odpowiedzi na post Lii.

ktorych?
iwon(k)a

87. Data: 2003-06-27 11:51:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiedzi sie pewnie nie doczekam, ale moze to i lepiej... bajek w necie
> aż nadto :)

a czy nie dostalas moich odpowiedzi??
plus nie wykrecaj sie teraz ty i odpowiedz mi na pytanie.
iwon(k)a

88. Data: 2003-06-27 11:52:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> A to tylko psyciatrzy są podczas studiów uczeni o psychice ludzkiej?

wlasnie. Tez bylam uczona o ludzkiej psychice.
iwon(k)a

89. Data: 2003-06-27 11:58:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz dla mnie 'stracic nadzieje" i 'nienormalnosc' (w jakimkolwiek
> zanczeniu by tego nei uzyc) nie są tożsame.

dla ciebie. bo dla ciebie nienormalne zachowanie, stan, to od razu swir.
dla mnie to poprostu stwierdzenie, ze normalne to nie jest. bez
podtekstow, ublizan itp.

> [...]
> drugich moze byc nienormalne. Dla jednych zwykły katar moze byc
> nienormalny, dla innych moze byc normalny a nawet pozyteczny itd itd.

chyba jednak czym innym kierowali sie lekarze, zostawiajac dzieczynke na
obserwacji w szpitalu. gdyby dla nich to bylo jak piszesz pozyteczne
zaszyli by tylko reke, gdyby uznali ze rana jednak jest nienormalna dla
organizmu, zapisali antybiotyk, tez jesli by uznali, ze nienormanlie
organizm moze sie zachowac, podali globuline przeciwtezcowa, tez gdyby
uznali, ze nienormlanie sie zachowa, i puscili do domu.

> Zgadnij dlaczego... Mowimy o psychice, o probie samobojczej, o szpitalu
> psyciatrycznym... zgadnij w jakim kontekscie podczas takiej rozmowy
> pojmowane jest słowo 'nienormalny'...

tak, zorientowalam sie i staralam sie to wyjasnic, tyle tylko, ze
jak widac i po twoim poscie bezskutku. dlatego, ze slowo nienormalny
ma gleboko u co poniektorych zanotowany podtekst swirowatosci.

iwon(k)a

90. Data: 2003-06-27 12:03:42

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 13:52:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Iwon(k)a* skreślił te o to słowa:

> "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> wrote in message
> ?

> wlasnie. Tez bylam uczona o ludzkiej psychice.

Jestes psychiatrą czy psychologiem czy socjologiem?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

"Konstelacje rodzinne"