kabaczek

1. Data: 2002-05-15 06:44:05

Temat: kabaczek
Od: <e...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej :)

Czy ktos zna moze jakis fajny przepis z kabaczkiem w roli glownej? :)
Nie wiem tez, czy juz sie zaczal sezon kabaczkowy ... :)

Dzieki za odpowiedz
Ewa

1. Data: 2002-05-15 07:29:55

Temat: Re: kabaczek
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@t...net.pl> napisał w wiadomości
> Hej hej :)
>
> Czy ktos zna moze jakis fajny przepis z kabaczkiem w roli glownej? :)
> Nie wiem tez, czy juz sie zaczal sezon kabaczkowy ... :)

sezon kabaczkowy zaczyna sie tak ok. sierpnia, teraz to pierwsze liscie
kabaczki wypuszczają;-))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-05-15 09:09:47

Od: "daisy" <j...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

kabaczki sa bardzo dobre konserwowe ;) jak ogorki czy patisony hmmmmmm
ale sezno na nie jeszc nie nadszedł ale juz nie dlugo lipiec/sierpien

Pozdrawaim

1. Data: 2002-05-15 11:19:39

Od: <e...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kabaczki sa bardzo dobre konserwowe ;)  jak ogorki  czy patisony  hmmmmmm
> ale sezno na nie jeszc  nie nadszedł ale juz nie dlugo lipiec/sierpien
>
> Pozdrawaim

No to super - ponowie pytanie w sierpniu wiec ;))

Dzieki
ewa

1. Data: 2002-05-15 11:29:54

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to super - ponowie pytanie w sierpniu wiec ;))

Jak sobie w googlach wpiszesz kakaczek to juz teraz dostaniesz sporo
przepisow z poprzednich sezonów kabaczkowych.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-05-15 21:27:53

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a) w wiadomości: ...
>Jak sobie w googlach wpiszesz kakaczek to juz teraz dostaniesz sporo
>przepisow z poprzednich sezonów kabaczkowych.

jak sobie wpisze kakaczek to chyba tylko ten list znajdzie ;))))

Przeprszam.. no przepraszam... ale mne to rozbawilo :)))

Margola Nietaktowna

1. Data: 2002-05-16 05:14:42

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak sobie wpisze kakaczek to chyba tylko ten list znajdzie ;))))

;-))))))))))))))))))))))
Oj Margola, Margola, tym razem to Ty mnie rozbawiłaś, dzięki za wesoły
poranek;-))))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-05-16 05:25:32

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowilam wpisac w googlach tego kakaczka i zobaczyc co z tego wyniknie,
no i nie wiem czemu jako 37-mio watkowy temat wyrzucilo mi wszystko od 1998
roku o kabaczku...dziwnie jakos te google dzialaja.

pozdrowka
Basia

Kurczak Cacciatore-P
SPAM/kupie Windows 98/2000/XP/Me oraz kazdego OFFICE`a
Pytanie o sery
Da sie zrobic lizaki?
Poratujcie przepisem