kaczka

1. Data: 2002-08-05 17:29:57

Temat: kaczka
Od: "yeti" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszyskich!
Czytam was już dość długo i właśnie teraz nastąpił we mnie przełom, albowiem
mam problem z kaczką. Kaczka jest w stanie zamrorzonym i czeka, aż zdecyduje
co z nią zrobić. Poczytałam sobie różne przepisy na sieci, ale wolałabym
zastosować jakiś wypróbowany.....
W związku z tym moja prośba... napiszcie co zrobić z kaczką aby wyszła
pyszna.
Napisze o efektakch prób,
obiecuję
Yeti

1. Data: 2002-08-05 19:55:31

Temat: Re: kaczka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Aug 2002 19:29:57 +0200, "yeti"
<l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>zastosować jakiś wypróbowany.....
>W związku z tym moja prośba... napiszcie co zrobić z kaczką aby wyszła

nalezy j a natychmiast wypuscic na wolnosc

Krysia, Front Obrony Sledzia, nawet Tego Bez Glowy, Oraz Innej
Zywiny
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-05 22:17:22

Od: kamila slawinska <k...@s...killer_acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
>mam problem z kaczką. Kaczka jest w stanie zamrorzonym i czeka, aż zdecyduje

moze w pomaranczach ja?

tu:
http://groups.google.com/groups?selm=7mfn9u85kkvb7h4
4ch29bht5k47eno9232%404ax.com&oe=UTF-8&output=gplain
dwa przepisy, pierwszy wyprobowalam - wyszlo bardzo smaczne.

pozdrowienia,
kamila
--
It isn't pollution that's harming the environment.
It's the impurities in our air and water that are doing it.

1. Data: 2002-08-06 08:25:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisala:

> (...)

(...)

> nalezy j a natychmiast wypuscic na wolnosc
>
> Krysia, Front Obrony Sledzia, nawet Tego Bez Glowy, Oraz Innej
> Zywiny

Oczy mojej duszy zobaczyly mrozona zywine na wolnosci.
Taka mrozona to chyba tupie?

Krycha zmoknieta

1. Data: 2002-08-06 12:56:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

na pewno tupie, ale jaka szczesliwa!

Krysia, sucha
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-06 14:03:53

Od: "yeti" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kaczka jest w zamrazalniku, nie wiem czy jest szczesliwa, ale przynajmniej
jej chlodno.
zamierzam jednak ja odmrozic i zaesperymentwac w niedziele wiec wtedy zrobi
jej sie cieplej
Yeti
wiadomosci news:lqhvkukqpevnrm0hieat3g00r42uphuvil@4ax.com...

=-----

1. Data: 2002-08-06 14:09:28

Od: "yeti" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamila slawinska" <k...@s...killer_acedsl.com> napisał w
wiadomości news:a9utkuouf2lv0cdb663ndalh6u21j6i371@4ax.com...

> [...]
4ch29bht5k47eno9232%404a
x.com&oe=UTF-8&output=gplain
> dwa przepisy, pierwszy wyprobowalam - wyszlo bardzo smaczne.

poczytałam sobie smakowicie sie czytało zaeksperymentuje w niedziele mam
nadzieję ze też wyjdzie smakowite Pozdrowniea
yeti

1. Data: 2002-08-06 14:48:10

Od: "e-dziunia" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yeti" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> >
> poczytałam sobie smakowicie sie czytało zaeksperymentuje w niedziele mam
> nadzieję ze też wyjdzie smakowite Pozdrowniea

moja mama w niedziel robila kaczke

poprosze ja o przeslanie emalia przepisu to ci podesle

e-dziunia

1. Data: 2002-08-07 07:51:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisala:

> na pewno tupie, ale jaka szczesliwa!
> Krysia, sucha

Czuje sie przekonana i zglaszam akces do Frontu Walki o Wyzwolenie
Mrozonego Drobiu - FWOWMD. Prawa wyborcze dla mrożonek!

Krycha, dzisiaj tez sucha

1. Data: 2002-08-07 07:54:43

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

yeti napisal:

> [...]
> jej chlodno.
> zamierzam jednak ja odmrozic i zaesperymentwac w niedziele wiec wtedy zrobi

To może daj jej jabłek do środka, zanim zrobi jej się cieplej :-)

Krycha

jak dlugo piec kukurydze w piekarniku
Re: przypalone gary...
Re: Podaje przepis na.....