kaczka w pomaranczach

1. Data: 2004-11-09 17:02:36

Temat: kaczka w pomaranczach
Od: "kaska" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam wg przepisu z GW Wyszła atrakcyjnie i smacznie tyle, że pokroić sie
nie bardzo dała i została częściowo Po paru godzinach dojedzona bo podzielić
sie już dawała łatwo
Czy powinno się ją podawać podgrzewaną Czy może jakiś inny sposób na
"zmiekczenie" ?
Kaska

1. Data: 2004-11-11 18:38:22

Temat: Re: kaczka w pomaranczach
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaska" <t...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
podzielić
> sie już dawała łatwo
> Czy powinno się ją podawać podgrzewaną Czy może jakiś inny sposób na

Przepraszam uprzejmie, przepisu nie znam, ale co w niej było atrakcyjnego
skoro była tak twarda, że się jej pokroić nie dało?
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-11-13 12:56:43

Od: "Krzysztof Dziekoński" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-11-15 11:48:52

Od: "Kaska W" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyglad jedzonka tez się liczy i o tym było "atrakcyjna" A smaczna swoją
droga
A pytałam sie szanownych grupowiczów o sposoby zmiekczenia właśnie :-)
pozdrawiam
Kaska

Zestaw do fondue- proszę o opinie
ciasto z grysiku poszukiwane