kadzidełka

1. Data: 2004-07-27 06:24:20

Temat: kadzidełka
Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój przyjaciel, z którym spędzam sporo czasu w weekendy
cierpi od 30 lat na psychozę maniakalno depresyjną
jest uzależniony od leków, które musi regularnie łykać żeby jako tako
funkcjonować
i co jakiś czas ląduje w szpitalu
opowiedział mi ostatnio taką historię:

"Wiesz, przychodzę do szpitala... (na obiad - chodził wtedy tam cos zjeść)
a tam zapach Indii...
Ktoś porozwieszał kadzidełka...
Po co to? - zapytałem mojego lekarza
żeby odpędzić złe duchy - odpowiedział
mysłałem że się nabija - ale potem zobaczyłem jak wymienia kadzidełka na
nowe...
No... to jest bardzo dobry lekarz"

tyt.

1. Data: 2004-07-27 09:43:14

Temat: Re: kadzidełka
Od: Artur 'ati' Mikuła <w...@r...spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tytus wrote:

> [...]
> żeby odpędzić złe duchy - odpowiedział
> mysłałem że się nabija - ale potem zobaczyłem jak wymienia kadzidełka na

na pl.soc.religia ostatnio ktos dowodzil ze choroby psychiczne sa wynikiem
dzialania demonow i ze m.in. w przypadku stwierdzenia schizofrenii nalezy
chorego najpierw poddac egzorcyzmom a dopiero potem leczeniu (dowodzil
takze ze to drugie jest zasadniczo zbyteczne po egzorcyzmach)

Artur

1. Data: 2004-07-27 11:54:45

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tytus" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

Moze masz na sprzedaz troche tych kadzidelek?
Jakie to konkretnie kadzidelka?
Duch
:)

1. Data: 2004-07-27 12:05:52

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur 'ati' Mikuła" <w...@r...spam.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ce5846$al5$2@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> chorego najpierw poddac egzorcyzmom a dopiero potem leczeniu (dowodzil
> takze ze to drugie jest zasadniczo zbyteczne po egzorcyzmach)

mojemu przyjacielowi chodziło o coś innego
pacjentowi szpitala psychiatrycznego urojenia objawjają się często w postaci
demonów albo złych duchów, lekarz, który wiesza kadzidełka na ścianie,
pokazuje tym , ze rozumie i docenia lęki pacjenta.

tyt.

1. Data: 2004-07-27 12:11:17

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Ludzie! Co tu sie wypisuje -Psychologia-
i czarna magia to zupelnie odrebne
zagadnienia.

Lil

1. Data: 2004-07-27 12:35:10

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:ce5846$al5$2@atlantis.news.tpi.pl> świadczą kurna
o <Artur 'ati' Mikuła>, a tam między innymi:

i czemu to dowodzi?

--
"Dla człowieka niedojrzałego znamienne jest, że pragnie on wzniosle umrzeć
za jakaś sprawę; dla dojrzałego natomiast - że pragnie skromnie dla niej

1. Data: 2004-07-27 12:36:08

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:ce4s3u$gj7$1@news.onet.pl> świadczą kurna o
<Tytus>, a tam między innymi:

> [...]
> żeby odpędzić złe duchy - odpowiedział
> mysłałem że się nabija - ale potem zobaczyłem jak wymienia kadzidełka na

nie sztuka odpedzić złe
sztuka napędzić dobre

--
Putin na kolejnym spotkaniu z oligarchami:
- Rozpoczynamy program reform. Naszym podstawowym zadaniem jest

1. Data: 2004-07-27 12:49:07

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:ce5g4t$nao$1@news.onet.pl> świadczą kurna o
<Tytus>, a tam między innymi:

> [...]
> postaci demonów albo złych duchów, lekarz, który wiesza kadzidełka na
> ścianie, pokazuje tym , ze rozumie i docenia lęki pacjenta.

a nie umacnia przy tym urojeń?

--
Jestem tylko muchą na przedniej szybie życia

1. Data: 2004-07-27 13:01:09

Od: m...@h...of.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tytus napisał:
[...]
> lekarz, który wiesza kadzidełka na ścianie,
> pokazuje tym , ze rozumie i docenia lęki pacjenta.

rozumie i docenia?
i sam tez nie mysli sie leczyc?

1. Data: 2004-07-27 13:02:45

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<e...@w...net>
:

> Ludzie! Co tu sie wypisuje -Psychologia-
> i czarna magia to zupelnie odrebne
> zagadnienia.
>
> Lil

a psychologia i biała magia?

p.

Dusza pijaka
ONLINE SHOP LOW PRICES (digitalcam, computers.........)
Szukam psychologa w Łodzi
Jeszcze o duszy :)
'o kim mowa' ? :)