kalarepa

1. Data: 2002-05-15 10:54:04

Temat: Re: kalarepa
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości
news:abteiv$lh3$1@news.gazeta.pl...
> elo
> dostalam kilogram kalarepy i nie mam pojecia co z tego zrobic, najlepiej
> zeby bylo dietetyczne, ale kazdy pomysl mile widzialny.
> z gory dzieki

Zjeść na surowo ;-)))
Dodać do zupki jarzynowej zamiast kalafiora.

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-05-15 10:55:35

Temat: kalarepa
Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

elo
[...]

"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2002-05-15 11:10:45

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zjeść na surowo w surówce :))

Parę dni temu był wątek o kalarepkach (Robie miks o kalarepce bo sezon (P);
10.05.2002 13:28 ) i kilka fajnych przepisów, poszukaj w archiwum.

Aga

1. Data: 2002-05-15 11:33:54

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zjeść na surowo w surówce :))
>
> Parę dni temu był wątek o kalarepkach (Robie miks o kalarepce bo sezon
(P);
> 10.05.2002 13:28 ) i kilka fajnych przepisów, poszukaj w archiwum.

no własnie ja się zastanawiam, bo wczesniej (wczoraj czy przedwczoraj) byl
watek o kalafiorze. I pytanie za 100 punktow: gdyby tego kalafiora w tych
wszystkich salatkach i innych cudach zastapic kalarepka? Czy to by bylo
smaczne? Czy ktos cos wie na ten temat?
Mapet

1. Data: 2002-05-15 11:43:30

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> watek o kalafiorze. I pytanie za 100 punktow: gdyby tego kalafiora w tych
> wszystkich salatkach i innych cudach zastapic kalarepka? Czy to by bylo

kalarepce pasuje dodanie korzenia lubczyku do gotowania. Lekko
podgotować, aby była jeszcze chrupiąca. Dla leniwych: podgotować i na to
maggi.

Waldek

1. Data: 2002-05-15 12:17:32

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Mapet(ka) wrote:

> [...]
> tych
> wszystkich salatkach i innych cudach zastapic kalarepka? Czy to by

Smaczne bedzie na pewno, ale jedno nie zastepuje drugiego, bowiem to inne
smaki no i inna konsystencja [wyglad].
Jedno z drugim w jednej salatce tez nie powinno sie pogryzc :-) - ale ja jak
dotad nie probowalam - sama nie wiem czemu - czhyba zabraklo fantazji :-)
barbara

1. Data: 2002-05-16 06:40:27

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.

> [...]
jak
| dotad nie probowalam - sama nie wiem czemu - czhyba zabraklo fantazji :-)

Krojoną kalarepkę razem z marchewką dodaję do duszonego kurczaka, wychodzi
b. dobre.
Pozdrawiam Teresa

1. Data: 2002-05-16 10:17:21

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" napisala:

> Zjeść na surowo ;-)))
> Dodać do zupki jarzynowej zamiast kalafiora.

Wydrążyć, faszerować mielonym mięsem i udusić.
Jeżeli zostawisz parę młodych listków przy obieraniu,
"czapeczka" ścinana przed wydrążeniem jest bardzo
dekoracyjna.

Krycha

1. Data: 2002-05-16 10:54:37

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
najlepiej
> zeby bylo dietetyczne, ale kazdy pomysl mile widzialny.

Zrobiłam wczoraj surówkę wg przepisu Joanny Sereinig (z jabłkiem i
czosnkiem) podanego onegdaj i nie miałam pod ręką pietruchy, ale był
koperek. I było dobre. Ale najsmaczniejsze było samo jabłko z
kalarepką i solą. No, musiałam cały proces przygotowania po kolei
popróbować.

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

potrawa jednogarowa
grzanki w salatce
kabaczek
Kurczak Cacciatore-P
SPAM/kupie Windows 98/2000/XP/Me oraz kazdego OFFICE`a