kamień na zębach

1. Data: 2006-07-14 13:03:52

Temat: kamień na zębach
Od: "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest jakiś specyfik by zapobiegać kamieniom ??
mój dendysta powiedział że mam skłonnośc do koamieni na zębach bo mam takie
ph śliny ...
może jest coś co zmienia PH śliny lub zapobiega kamieniom ??

2. Data: 2006-07-14 14:39:58

Temat: Re: kamień na zębach
Od: LM <s...@...sigu> szukaj wiadomości tego autora

czaszka pisze, dnia 14-07-2006 15:03:
> [...]
> ph śliny ...
> może jest coś co zmienia PH śliny lub zapobiega kamieniom ??

Jedynie bardzo dobra higiena może spowolnić osadzanie kamienia
nazębnego. Jeżeli jesteś jednym z tych "szczęśliwców", mających
skłonność do jego powstawania, musisz pogodzić się z regularnymi
wizytami u dentysty w celu jego usunięcia.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2006-07-14 15:28:00

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <s...@...sigu> napisał ...

> Jedynie bardzo dobra higiena może spowolnić osadzanie kamienia nazębnego.

A możesz wytłumaczyć taki fenomen,
jak wzmożone odkładanie się kamienia
po rzuceniu palenia ? Bo ja tak mam. :-(

Pozdrawiam !
Mała Mi

4. Data: 2006-07-14 16:12:11

Od: LM <s...@...sigu> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi pisze, dnia 14-07-2006 17:28:

> A możesz wytłumaczyć taki fenomen,
> jak wzmożone odkładanie się kamienia
> po rzuceniu palenia ? Bo ja tak mam. :-(

Może po prostu z powodu niepalenia mniej się przykładasz do czyszczenia
zębów (nie ma problemu z żółknięciem czy oddechem, to i myje sie słabiej
:-) )?
Może wydzielasz teraz więcej śliny?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

5. Data: 2006-07-14 16:18:41

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Może po prostu z powodu niepalenia mniej się przykładasz do czyszczenia
> zębów (nie ma problemu z żółknięciem czy oddechem, to i myje sie słabiej

Nie. Przykładam się tak samo, jeżeli nie bardziej. :-)

> Może wydzielasz teraz więcej śliny?

Też raczej nie, w każdym razie nie zauważyłam.

Jak paliłam, to miałam brzydki ciemny osad,
ale praktycznie nie miałam kamienia.
Teraz mam na odwrót.
Ot, taka ciekawostka przyrodnicza. ;-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

6. Data: 2006-07-15 18:05:50

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl>
napisał w wiadomości news:44b78d88$1$22608$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
> takie
> ph śliny ...
> może jest coś co zmienia PH śliny lub zapobiega kamieniom ??

Spróbuj płukać szałwią (jedna torebka na pół szklanki wody) mi pomogło.

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

7. Data: 2006-07-16 12:17:38

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest jakiś specyfik by zapobiegać kamieniom ??

być może troche pomoże ProDen PlaqueOff, 60 tabl za ok.63zł producent
Vitalas
http://www.zdrowko.com.pl/sklep,1772,,,03,,pl-pln,19
7303,0.html

bańska na wardze