Re: kamienie w woreczku zolciowym

From: "Tapta" <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: kamienie w woreczku zolciowym
Date: 27 Feb 2007 15:12:12 +0100

> CZY JEST JAKAS METODA UNIKNIECIA OPERACJI KAMIENI WOR> ZOLCIOWEGO?SA W
> MOIM ORGANIZMIE ALE NIE DAJA ZNAKU O SOBIE CO ROBIC ZEBY BYLO TAK
> DALEJ ?CZY PICIE KAWY MA Z NIMI ZWIAZEK?

Trzeba przeprowadzić czyszczenie wątroby, przy okazji czyści się i woreczek.
Jak nie znajdziesz nic w necie, zajrzyj do książek Tombaka, a najlepiej do Dr
Clark :Kuracja Życia - tam jest metoda najprostsza i najszybsza (jednego dnia
robisz czyszczenie, a drugiego pozbywasz się kamieni), bez męczącej diety,
głodówki czy korzystania z sauny, jak to radzi Tombak.
Sama to przeszłam i polecam każdemu. Nic strasznego, chociaż lekarze pewnie
będą cię od tego odwodzić.
Moja znajoma (28 lat) miała operację, bo dostała boleści. Po wycięciu woreczka
lekarze jej powiedzieli, że teraz kamienie będą jej się odkładały w naczyniach
krwionośnych, i w związku z tym już jej ich nie usuną. Dlatego radziłabym
jednak popróbowac czyszczenia. Wszystkie narządy, które masz w srodku mogą ci
się jeszcze przydać.

Pozdrawiam, Tapta.