kanaliki łzowe - gdzie i z ile

1. Data: 2006-09-15 09:44:08

Temat: kanaliki łzowe - gdzie i z ile
Od: "Jan" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych dyskutantów!

Poszukuję informacji o rzeczywistych możliwościach
udrożnienia kanalika łzowego. Chodzi o osobę starszą,
u której kanalik jest zablokowany przez bliznę
po gradówce.

Rezultaty moich poszukiwań są mizerne, bo w ofertach
szpitali i tp. klinik są głównie zabiegi na rogówce.
Tymczasem w sprawie kanalików łzowch są dwie oferty.
Pierwsza to ich udrożnienie przez przepłukanie,
za 20 zł, druga, podana mi w szpitalu Swissmed
w Gdańsku, to 1500 zł za operacyjne udrożnienie.
Nie wiem czy to drogo, czy nie, ale rozumiem, że
trzeba być gotowym na obie ewentualności.

Czy zna ktoś może miejsce, gdzie zabiegi takie
są wykonywane na tyle często, żeby ich cena była
przw, a skutek dobry?

Najlepiej w województwie pomorskim i kujawsko-
pomorskim.

Jan

2. Data: 2006-09-15 09:50:36

Temat: Re: kanaliki łzowe - gdzie i z ile
Od: "Jan" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za błąd. Chciałem napisać m.in.:

Czy zna ktoś może miejsce, gdzie zabiegi takie
są wykonywane na tyle często, żeby ich cena była
rozsądna (czyli uzasadniona), a skutek dobry?
Cena rozsądna jest zwykle stosowana, kiedy
jest więcej ofert, niż ta jedna przeze mnie
znaleziona.

Jan

3. Data: 2006-09-15 11:06:46

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> rozsądna (czyli uzasadniona), a skutek dobry?
> Cena rozsądna jest zwykle stosowana, kiedy
> jest więcej ofert, niż ta jedna przeze mnie

Najpierw popatrz na ewentualne przyczynowe usunięcie dolegliwości, a nie na
rozsądne czy nierozsądne ceny.
Wiem, że tej osobie moga pomóc prądy selektywne rozszerzające naczynia.
Musisz poszukać Arkadii Zdrowia, bo tylko w ich gabinetach są zabiegi
prądami selektywnymi.
Czas zabiegów to zazwyczaj 10 zabiegów po 30 minut lub 15 zabiegów po 20
minut. Zabiegi kosztują zazwyczaj miedzy 200 a 300 zł. Można skorzystać z
zabiegów w ośrodku Akademii Zdrowia, np. w Ciechocinku, na ul. Lorentowicza
7, tel. 0-54 283 20 21 i 0-54 416 26 07 po 20-tej
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-09-15 11:20:33

Od: "Jan" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. radzi:

> Najpierw popatrz na ewentualne przyczynowe usunięcie dolegliwości, a nie na
> rozsądne czy nierozsądne ceny.

Tak, masz rację, to najważniejsze, ale z punktu
widzenia rencisty cena ma spore znaczenie.
Dlatego wymieniłem ją jako istotną sprawę.

> [...]
> zabiegów w ośrodku Akademii Zdrowia, np. w Ciechocinku, na ul. Lorentowicza
> 7, tel. 0-54 283 20 21 i 0-54 416 26 07 po 20-tej

Dziękuję, zadzwonię. Czy mają jakąś stronę
internetową? Czy tylko tam robi się te zabiegi?

Jan

5. Data: 2006-09-15 12:06:52

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jurek M. radzi:
>

> Dziękuję, zadzwonię. Czy mają jakąś stronę
> internetową? Czy tylko tam robi się te zabiegi?
>
> Jan

Tak, mają: www.ciechocinek-arkadia.q4.pl
e-mail: a...@n...pl
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2006-09-15 12:48:33

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan" <k...@p...com> napisał w wiadomości

Ja już pisałem, że zabiegi robią w ośrodkach o nazwie "Akademia zdrowia" i
trzeba je poszukać w wyszukiwarce. Takich akademii jest w Polsce
kilkadziesiąt.
Jeżeli będą trudności ze znalezieniem, proszę dać znać.
Pozdrawiam Jurek M.

Nie jestem az takim idiota zeby nie zauwazyc ze pieniadze jakie dentyscu chca za uslugi przekraczaja o wiele ich rzeczywista jej wartosc.
dyskopatia lędzwiowa /endoskopowo/
Zakład opiekuńczo-leczniczy ul. Bolęcin k/Płońska 09-110 Sochocin (woj.mazowieckie)
Problem z zamykaniem lewego oka :(
mleko to trucizna [uwaga, głupoty]