kanwa 14

1. Data: 2003-06-27 07:18:46

Temat: kanwa 14
Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie w ten piekny piatkowy ranek

Krzyzykuje na kanwie 14 dwiema nitkami muliny, kanwa przeswituje - tak ma
byc?

Pozdrawiam
Agnieszka (Wroclaw)
agulka77

1. Data: 2003-06-27 07:53:35

Temat: Re: kanwa 14
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agulka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie w ten piekny piatkowy ranek
>
> Krzyzykuje na kanwie 14 dwiema nitkami muliny, kanwa przeswituje - tak ma
> byc?

tlo w zasadzie nie powinno za mocno wystawac spod wzoru, moze sprobuj
dolozyc jeszcze jedna niteczke i zobacz, czy bedzie ladniej.

wkn

1. Data: 2003-06-27 08:39:28

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze na 14 haftuje dwoma nitkami i w całosci
wyglada bardzo efektowniei nie prześwituje
tak bardzo. Z tym że zawsze haftuję na kanwie Zweigerta.
A na jakiej kanwie Ty haftujesz?
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-06-27 09:10:36

Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira Z. (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zawsze na 14 haftuje dwoma nitkami i w całosci
> wyglada bardzo efektowniei nie prześwituje
> tak bardzo. Z tym że zawsze haftuję na kanwie Zweigerta.
> A na jakiej kanwie Ty haftujesz?
> Mira Z. (Wrocław)

Na Aidzie, mam nadzieje ze w calosci wyjdzie fajnie bo to na prezent dla
tesciowej :)

Pozdrawiam
Agnieszka (Wroclaw)
agulka77

1. Data: 2003-06-27 10:10:58

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno bedzie ładnie.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-06-27 11:41:38

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj Imienniczko!!!

Ja też haftuję na Aidzie 14 dwiema nitkami. Końcowy efekt jest zadawalający,
obrazki są ładne.

Serdecznie pozdrawiam!!!
Agnieszka :)

1. Data: 2003-06-27 18:03:42

Temat: Odp: kanwa 14
Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Na Aidzie, mam nadzieje ze w calosci wyjdzie fajnie bo to na prezent dla
> tesciowej :)
>
> Pozdrawiam
> Agnieszka (Wroclaw)
> agulka77

Aga,to kwestia gustu,ja wole na 14tce haftowac 3 nitkami,ale widzialam i
haft dwiema,z daleka wygladal ok.
No no odwazna jestes,od razu tesciowa???Ja zaczelam od babci i meza,potem
ciocia(wyszylam jej ptaszki z Heritage,po oprawieniu w pp i ramke tak sie
spodobaly mezowi,ze chyba musze je popelnic jeszcze dwa razy,dla nas i dla
tesciowej wlasnie;-))))
agra

[OT] jestem załamana :-(
Candamar to DMC floss