kanwa plastikowa

1. Data: 2005-03-11 05:58:27

Temat: kanwa plastikowa
Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

może wyda Wam się to dziwne, ale jeszcze na takiej kanwie nic nie wyszywałam,
ale strasznie się do tego napaliłam. Wzór już mam, kanwę kupię w poniedziałek
ale po przejrzeniu archiwum mam wątpliwości - czy do tej kanwy jest potrzebna
jakaś specjalna mulina? czy moze być zwykła? Jak na takiej kanwie się zaczyna
robótkę jakimś supłem gigantem? Jeżeli można, to proszę jak najwięcej porad na
temat tej kanwy napewno są jakieś jeszcze pytania które są istotne a ich nie
zadałam. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Aśka
P.S. Chciałabym zrobić ramkę do zdjęć, mam słodkie wzory

1. Data: 2005-03-11 07:48:30

Temat: Re: kanwa plastikowa
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadałam. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Aśka
> P.S. Chciałabym zrobić ramkę do zdjęć, mam słodkie wzory

Robiłam sporo na plastikowej kanwie (bo teraz mam przerwę na szydełko :)).
Mulina taka jak na zwykłą kanwę, ja robiłam zawsze dwoma nitkami. A zaczynałam
od pierwszego krzyżyka i resztę nitki prowadziłam pod następnymi krzyżykami.
Nie rób supełków bo będzie nieładnie wyglądało.
Robi się idealanie, dla mnie nawet lepiej niż na zwykłej kanwie:)
Jak byś miała jakieś pytania to zapraszam :D

Pozdr
Ania z Raszyna z coraz większym brzuszyskiem

1. Data: 2005-03-11 14:04:32

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadałam. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Aśka
> P.S. Chciałabym zrobić ramkę do zdjęć, mam słodkie wzory

Właśnie wyszywam kartki wielkanocne na plastikowej kanwie.Robię potrójną
nitką,wychodzi super.Robi mi się nawet lepiej niż na zwykłej kanwie.
Gotowe kartki oprawiam w ramkę z twardej kolorowej tekturki i ozdabiam
naklejkami świątecznymi.

Kartki są już w moim albumiku:)
Niestety nie mogę teraz wkleić linka:( coś szwankuje internet.

Pozdrawiam
Marzena

1. Data: 2005-03-13 12:10:45

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> Kartki są już w moim albumiku:)
> Niestety nie mogę teraz wkleić linka:( coś szwankuje internet.
>
> Pozdrawiam
> Marzena

Czy o te kartki chodzi?
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=58077

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

1. Data: 2005-03-13 12:23:03

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> Pozdrawiam
> Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)

Dokładnie o te :))

Marzena

pytanko...
[szydelko] jedzenie!!!
Cyfrowe zdjęcia zamieniam na schematy do wyszycia krzyżykiem
[Szydełko] Mała Diana
Moje robótki 4