kapelusik :-)

1. Data: 2004-02-15 20:58:00

Temat: kapelusik :-)
Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może ma ktoś w swoich zasobach wykrój/wzór na kapelusik. Właśnie wczoraj
uporałam się z szyciem sztruksowych spodni dla mojego lubego, i został mi
kawałek ślicznego grubego brązowego sztruksu, i tak sobie pomyślałam, że
mógłby z niego powstać taki fajny kapelusik. Niby to prosta sprawa i samemu
można sobie wykombinować, ale jak mi coś nie wychodzi to się zniechęcam i
porzucam na mojej półce z "niewypałami" :-) a nie chcę aby ten sztruks też
się tam znalazł.

pozdrawiam
agniecha

1. Data: 2004-02-16 19:57:59

Temat: Re: kapelusik :-)
Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt nie chce ze mną gadać :-(
Sama sobie więc odpowiem, już mam wykrój, kupiłam sobie :-), i już jutro
zrobię sobie kapelusik :-)

pozdrawiam, bo chociaż nikt mi nie odpisał :-), to może ktoś to przeczyta
agniecha

1. Data: 2004-02-16 20:00:48

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam, bo chociaż nikt mi nie odpisał :-), to może ktoś to przeczyta

Repozdrawiam:) Ja nie odpisalam, ale czekalam z napieciem, ze moze ktos
odpowie... bo temacik mnie zaintrygowal, tez bym sobie kapelusik chetnie
uszyla. Ale z ciszy wynika, ze chyba nie bardzo jest gdzies w sieci wykroj.
Szkooda.

Pozdrawiam i milego kapelusikowania:)

Kitka

1. Data: 2004-02-16 20:31:40

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie, że przeczyta :-)

A nie odpowiada, bo nijak nie może pomóc :-(

też pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-02-16 22:03:17

Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowie... bo temacik mnie zaintrygowal, tez bym sobie kapelusik chetnie
> uszyla. Ale z ciszy wynika, ze chyba nie bardzo jest gdzies w sieci

No nareszcie :-), bo już zaczęłam się martwić, że jestem niewidzialna :-)
hihihi. Zakupiłam dzisiaj wykrój na kapelusik, jest też czapka z daszkiem i
kapelusz letni z dużym rondem, jeśli ktoś zapragnie :-), to mogę się
podzielić wykrojem już niedługo, jak tylko namówię mojego faceta, aby mi
wykrój do komputerka przeniósł.

pozdrawiam
agniecha

1. Data: 2004-02-16 22:39:44

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kapelusz letni z dużym rondem, jeśli ktoś zapragnie :-), to mogę się
> podzielić wykrojem już niedługo, jak tylko namówię mojego faceta, aby mi

Oj... pipipipi, to miej mnie prosze w pamieci jesli bedziesz częstowac
wykrojami, dobrze? Bede barrrrrrrdzo wdzieczna:]

Kitka ( duza skrzynka jest tu: k...@g...com )

1. Data: 2004-02-16 22:54:05

Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, :-)

agniecha

1. Data: 2004-02-17 11:33:05

Od: "Aska" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agniecha

ja mam obsesje na tle kapeluszy - jesli masz taki z nieduzym rondem ktory da
sie podniesc nad twarza do gory ( nie wiem czy zrozumiale to opisalam hihihi)
to ja blagam o wykoje

Serdecznie pzodrawiam
Aska

(xxx) ślubna para przy samochodzie