kapelusik na szydełku

1. Data: 2004-01-30 22:31:42

Temat: kapelusik na szydełku
Od: "maxi" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie koleżanki! Mam wielką prośbę - poszukuję opisów wykonania na szydełku
kapelusika z dużym rondkiem. Marze o takim na wiosnę.

1. Data: 2004-01-31 13:59:35

Temat: Re: kapelusik na szydełku
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze bede paskuda jak powiem, ze mam ale nie dam ;) ale po prostu mam cos
tylko w jakiejs gazetce, nie wscanowane :( ale jeszcze poszperam i w razie
sukcesow- wysle na priv
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-01-31 14:08:04

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Probowalam wyslac, ale mowi mi, ze nie ma takiego adresu :/

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-31 15:18:19

Od: "maxi" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiście nie podałam właściwego adresu.:( Myślałam że wyświetli go
prawidłowo.< m...@b...pl > Mój nr gg 6474643 Będę bardzo wdzięczna.

1. Data: 2004-01-31 16:26:01

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

maxi wrote:

> Rzeczywiście nie podałam właściwego adresu.:( Myślałam że wyświetli go
> prawidłowo.< m...@b...pl > Mój nr gg 6474643 Będę bardzo wdzięczna.
> Pozdrawiam

Witam
a nie m...@b...pl ?

ja wyslalam kilka kapelusikow na ten.

--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-01-31 16:37:11

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beazuku wrote:

> Witam
> a nie m...@b...pl ?
>
> ja wyslalam kilka kapelusikow na ten.

.....i wrocilo

1. Data: 2004-02-05 15:31:30

Od: "maxi" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję za wzory. Kapelusze są przepiękne. Jeszcze nie wiem na
który się zdecyduję- trudny wybór. Pewnie zrobię kilka. Pozdrawiam.

1. Data: 2004-02-06 09:38:55

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie dziękuję za wzory. Kapelusze są przepiękne. Jeszcze nie wiem na
> który się zdecyduję- trudny wybór. Pewnie zrobię kilka. Pozdrawiam.

Dziewczyny , może macie jakiś pomysł jak po wykonaniu kapelusika go sensownie
naciągnąć? Ja wczoraj ukończyłam moje dzieło (jest to kapelusik na dziecięcą
główkę i niestety nie posiadam skanera więc nie mogę się podzielić) naciągnęłam
go na wiaderko po ogórkach (proszę zachować powagę) ale nie mam pomysłu jak
naciągnąć rondo. Może macie lepsze pomysły?

1. Data: 2004-02-06 12:23:51

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób tak: postaw to wiaderko z naciagniętym kapelusikiem np. na
tapczanie/kanapie/materacu. Brzegi kapelusika musza leżeć na tej właśnie
kanapie, naciagnij i przypnij szpilkami do tej kanapy. Ja tak naciagałam min.
aniołki szydełkowe - w brzuszek wkładałam piłeczkę do ping - ponga, a brzezek
szpilkami do łóżka.

pozdr
a.
(ale fajnie... mam to samo nazwisko co Ty, czyli tez jestem A. brzezińska...)

1. Data: 2004-02-06 13:05:22

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja , poniewaz kocham zelazko, namoczylabym rondo w krochmaliku i zelazkiem
bym pieknie przez sciereczke upracowala, az do wysuszenia. Gwarantuje ze
rondo bedzie piekniutkie i sztywniutkie :-)
pozdrowienia
Ewa znad walentynek dla dzieciecia do przedszkola
(ja w wieku 5,5 roku nie mialam pojecia o walentynkach)

patchwork!
xxx różne
xxx na Walentynki
xxx meil wzorki dla dzieci (są też jeżyki)
u chińczyków nie chcą mnie wpuścić do ....