karboksymetyloceluloza

1. Data: 2002-10-03 21:52:29

Temat: karboksymetyloceluloza
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos wie gdzie to kupic w ilosciach nie-hurtowych ??

Adam

jutro to dzis - tyle ze jutro

GG 402495

2. Data: 2002-10-04 12:40:11

Temat: Re: karboksymetyloceluloza
Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Osobiscie nie wiem, ale z ogromnej ciekawosci. Do czego by Ci sluzyla?

Jak nie bedziesz mogl znalezc to moge Ci wyslac z Kanady :-)

Karboksymetyloceluloza, sól sodowa karboksymetylowego eteru celulozy. Biala
lub kremowa, klaczkowata, higroskopijna substancja, rozpuszczalna w wodzie z
utworzeniem roztworu o duzej lepkosci. Obojetna fizjologicznie.

Karboksymetyloceluloza powstaje w reakcji alkalicznej celulozy z
chlorooctanem sodowym. Znajduje zastosowanie do produkcji apretur, klejów,
lodów, peczniejacych srodków przeczyszczajacych oraz preparatów
zmniejszajacych laknienie. Spelnia rózne funkcje w technologii postaci leku.

Milego dnia/wieczoru/wekendu
Aleksander
www.vitacomplete.com

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

3. Data: 2002-10-04 16:45:52

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Aleksander" <A...@s...ca> napisal w wiadomosci
.
> Osobiscie nie wiem, ale z ogromnej ciekawosci. Do czego by Ci sluzyla?

Witam

chce w tej karboksymetylocelulozie zawiesic EDTA - wersenian disodu
potrzebny mi taki roztwor z racji wykonywanego zawodu :)

Adam

4. Data: 2002-10-04 19:39:34

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Wykracza to poza moje kompetencje - nawet zrozumienie co chcesz zawiesic nie
na wieszaku :-)

Na marginesie zapytalem bo ostatnio wpadlo mi do skrzynki cos co "sportowcy"
kulturysci pisza do siebie. Wlos mi sie zjerzyl co oni biora i myslalem ze
to moze tez cos takiego co miesnie buduje (moje zwiotczale wiec moze tez bym
jadl :-)

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

5. Data: 2002-10-05 14:06:25

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hah!!

To byl niezly pomysl, z tymi kulturystami :)

Ale moze rozjasnie jeszcze bardziej. zawiesic chcialem w tej celulozie EDTA,
czyli wersenian disodu. to zwiazek helatujacy jony wapnia, przy endodoncji
bardzo potrzebny.

Adam

.

6. Data: 2002-10-05 18:45:10

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

No teraz zrozumialem :-)

7. Data: 2002-10-07 06:05:13

Od: "Piotr \"PI\"" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anif1q$9mo$...@a...solutions.net.pl...
> czy ktos wie gdzie to kupic w ilosciach nie-hurtowych ??

najlepiej zamówic próbkę...bezpłatną od duzego dostawcy ( nie jestem pewien
ale chyba BASF, Goodrich)
moze Sigma.....z firm z odczynnikami
spróbuj tez na pl.sci.biologia.... wydaje mi sie ze z badaniami genetycznymi
ma to cos wspolnego....

Piotr
www.techfarm.prv.pl

Vigantol