karmienie piersią a ciąża

1. Data: 2003-03-04 11:48:35

Temat: karmienie piersią a ciąża
Od: "Kosiulina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy mogę karmić piersią pierwsze dziecko będąc w ciąży z drugim?
pozdrawiam
Ewelina

2. Data: 2003-03-04 12:11:28

Temat: Re: karmienie piersią a ciąża
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Mar 2003 12:48:35 +0100, "Kosiulina"
<k...@p...onet.pl> wrote:

>Czy mog? karmiae piersi? pierwsze dziecko b?d?c w ci??y z drugim?
>pozdrawiam

Oczywiscie, ze mozesz. Chyba, ze karmienie powoduje skurcze macicy
(kazda kobieta z tego sobie zdaje sprawe), wtedy jest ryzyko
(zwlaszcza w koncowych okresach ciazy). Wtedy mozna dzieciaka czasowo
odstawic i powrocic (jak ma ochote) do dokarmiania piersia - po
urodzeniu mlodszego braciszka.

Obecne standarty WHO zalecaja karmienie dziecka przez nawet trzy lata
. Z powodow, ktorych nie chce w tej chwili wymieniac (brak miejsca).

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2003-03-04 23:13:42

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dradam" <x...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> Wtedy mozna dzieciaka czasowo
> odstawic i powrocic (jak ma ochote) do dokarmiania piersia - po
> urodzeniu mlodszego braciszka.

Tak BTW - taka zywa odciagaczka do pokarmu jest najlepsza...
--
Joanna, która karmila dwoje dzieci w róznym wieku jednoczesnie...
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2003-03-04 23:59:35

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kosiulina" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ;
> Witam!
> Czy mogę karmić piersią pierwsze dziecko będąc w ciąży z drugim?

takie pytania kieruj na
bo tam jest b. duzo matek i odp.
bedzie wiecej.

Albothyl-globulki