karmnik ościsty

21. Data: 2006-01-17 17:15:01

Temat: Re: karmnik ościsty
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:dqj817$f41$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Oj z moich obserwacji wynika, że jednak wędruje! Jak szalony, tylko wilgoć
> potrzebuje. U mnie jest wszędzie. Brrrr

Chciałabym mieć takiego S.subulata, który wędruje! Mogę oddać zupełnie
dowolne ilości S.procumbens, o długich pędach, wijących się, do 5 i więcej
cm długości, dość wysokiego, tworzącego - jeśli się go nie plewi - bardzo
miękkie połacie typu "głęboki mech" etc. ;) Aha, i siejącego się szalenie.

Pytanie dodatkowe do Ryby: średnica kwiatów karmnika?

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2006-01-17 18:10:45

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> [...]
> cm długości, dość wysokiego, tworzącego - jeśli się go nie plewi - bardzo
> miękkie połacie typu "głęboki mech" etc.

Ja również przyłaczę sie do apelu Basi :))) Mogę zaopatrzyć północną
Polskę w S. procumbens, Basia moze się zająć częscią południową :)))
Toto właśnie jest wszędzie, brrrr...

Pozdarwiam
Kaśka

23. Data: 2006-01-18 10:47:41

Od: Ryba <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> http://www.uniqplants.ru/Sagina_subulata_aurea.jpg. Nie zwracając uwagi na
> zabarwienie - czy o tej roślinie rozmawiamy?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Tak, dokładnie tak :). I właśnie takie splątane kępki pędów ukorzeniam.

Pozdrawiam, Artur.

24. Data: 2006-01-18 11:00:34

Od: Ryba <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Pytanie dodatkowe do Ryby: średnica kwiatów karmnika?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Około 4 mm. Zasiałyście we mnie ziarno wątpliwości poczytam o Sagina
procumbens. Ale zgadzam się z tezą że Sagina subulata nie rozsiewa się
jak chwast wschody z nasion są znikome, ale u mnie może to być
spowodowane piaszczystą glebą, słabo utrzymującą wilgoć.

Pozdrawiam, Artur.

25. Data: 2006-01-18 11:23:06

Od: Ryba <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisała:

> [...]
> miękkie połacie typu "głęboki mech" etc. ;) Aha, i siejącego się szalenie.

Obejrzałem sobie Sagina procumbens, mój Karmnik jest o wiele bardziej
zwarty, króciutkie międzywęźla, listki o długości kilku milimetrów. A
tak wygląda chwast występujący w moim ogródku, który rzeczywiście
rozsiewa się wszędzie, ale jest o wiele mniej dekoracyjny, toteż tępię
go nieustannie.

Pozdrawiam, Artur.

26. Data: 2006-01-19 18:59:10

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Ja również przyłaczę sie do apelu Basi :))) Mogę zaopatrzyć północną
> Polskę w S. procumbens, Basia moze się zająć częscią południową :)))
> Toto właśnie jest wszędzie, brrrr...

Dziękuje ! W S. procumbens też mogę obdarować :-)
S.subulata u mnie rośnie w półcieniu między rodendronami w kwaśnej wilgotnej
glebie ,rozrasta się ,ale nie wysiewa.

Pozdrawiam TeresaR

27. Data: 2006-01-23 13:54:47

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chetnie przyjme kazde ilosci karmnika! Mam dosc trawnika. Chce posadzic
karmnik i przestac biegac cale lato z kosiarką. Mam tony skoszonej trawy,
wiec bardzo chetnie obejrze sobie panoszacy sie zielony dywanik, nie
wymagajacy koszenia.

Edyta Szajnóg (obecnie Ossowska)

28. Data: 2006-01-23 15:31:01

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jan 2006 14:54:47 +0100, Edyta Szajnóg napisał(a):

> [...]
> karmnik i przestac biegac cale lato z kosiarką. Mam tony skoszonej trawy,
> wiec bardzo chetnie obejrze sobie panoszacy sie zielony dywanik, nie

Edyto a inne okrywowe?
Ja maniacko testuję różne w różnych miejscach. Akurat na karmnik mam chyba
za dobrą glebę, nie wygląda zbyt efektownie. I gwiazdnica go przerasta.
Oczywiście o ile po tej nocy mam jeszcze karmnik. Bo o gwiazdnicę to się
nie martwię:)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

29. Data: 2006-01-24 09:49:11

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo chętnie każde inne też. Ma być małe, niskie i wytrzymałe na chodzenie
i zabawy 2 psów.
Jak znasz cos odpowiedniego to podaj nazwę. Potrzebuję na 3 000 metrów2. Na
pozostałych 7 chcę zrobic park, więc trawa może być.

Edyta

30. Data: 2006-01-24 10:28:44

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
metrów2. Na
> pozostałych 7 chcę zrobic park, więc trawa może być.

Stokrotki i koniczyna :-) Cudo : samo rośnie i się sieje/krzewi ,odporne
na chodzenie (no nie na boisko oczywiście;-) nie trzeba kosić
a ewentualne strzyżenie wytrzymuje bez uszczerbku .No i ładne prawie
cały rok .
Do tego może być karmnik dosiany ;-)

--

pozdrawiam :-) piotr