karmnik ościsty

31. Data: 2006-01-24 14:12:44

Temat: Re: karmnik ościsty
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):
[...]
> Do tego może być karmnik dosiany ;-)

A może japoński ogródek kamienno-żwirowy?
pozdr. Jerzy

32. Data: 2006-01-24 14:48:52

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:dr5cno$me6$2@nemesis.news.tpi.pl...
> piotrh napisał(a):
> [...]
>
> A może japoński ogródek kamienno-żwirowy?
> pozdr. Jerzy

Spróbuj poleżeć sobie potem na takim kamienio-żwirku
i porównaj to z leżeniem w stokrotkach ;-)
--

pozdrawiam :-) piotr

33. Data: 2006-01-24 16:42:47

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jan 2006 10:49:11 +0100, Edyta Szajnóg napisał(a):

> Bardzo chętnie każde inne też. Ma być małe, niskie i wytrzymałe na chodzenie
> i zabawy 2 psów.
> Jak znasz cos odpowiedniego to podaj nazwę. Potrzebuję na 3 000 metrów2. Na
> pozostałych 7 chcę zrobic park, więc trawa może być.

Z takich plaskatych najlepiej u mnie idzie barwinek (typowy i ciapkate),
bluszcze i poziomkówka indyjska. Poziomkówki wydaje mi się nic nie jest w
stanie zniszczyć:)
Mozę nie są to rośliny typowe do deptania, ale na pewno jak kilka razy po
nich przebiegnie pies czy dziecko to nic im nie będzie.
Moim faworytem jest też kopytnik, ale on już tak szybko nie rośnie.
A pod korony drzew to zdecydowanie bodziszki, wytrzymują wszystko - żałobny
i korzeniasty. Szybko też się rozrastają. Tyle, ze już wyższe są.

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

34. Data: 2006-01-24 18:32:47

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):
> Spróbuj poleżeć sobie potem na takim kamienio-żwirku
> i porównaj to z leżeniem w stokrotkach ;-)

Widziałeś pieseczki Edyty?
:-)))
pozdr. Jerzy

35. Data: 2006-01-26 08:33:32

Od: "Laser Light" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> http://www.uniqplants.ru/Sagina_subulata_aurea.jpg. Nie zwracając uwagi na
> zabarwienie - czy o tej roślinie rozmawiamy?

No oczywiscie! To jest wlasnie moj karmnik oscisty, ktory rozsiewa sie jak
opetany, po okolicy, pomiedzy kamieniami na chodniku oraz w doniczkach.
Pozdrawiam Leszek

36. Data: 2006-01-27 17:36:56

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barwinek odpada, ja ma wszędzie słońce i do tego w lecie sucho.

Edyta

37. Data: 2006-01-27 18:24:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Barwinek odpada, ja ma wszędzie słońce i do tego w lecie sucho.

Macierzanki z rozchodnikiem ostrym albo sześciorzędowym - żelazny zestaw.

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Jakieś 95% piszących odpowiada pod postami :)

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

38. Data: 2006-01-27 18:27:41

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Jan 2006 18:36:56 +0100, Edyta Szajnóg napisał(a):

> Barwinek odpada, ja ma wszędzie słońce i do tego w lecie sucho.

Kiedyś w ogrodzie jednej z grupowiczek widziałam niski dywanik - zdaje się
z kostrzewy, pięknie to wyglądała. Roślinki pochodziły z siewu:)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

39. Data: 2006-01-28 10:14:49

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
metrów2. Na
> pozostałych 7 chcę zrobic park, więc trawa może być.

rogownica Bibersteina, macierzanka piaskowa, acena drobnolistna, floks
szydlasty, którym nie szkodzi deptanie, bieganie i skakanie, choć i
one mają swoją wytrzymałość.

http://www.arshorti.pl/cms/news/prasa.php?offset=5
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

40. Data: 2006-01-28 14:12:38

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jan 2006 11:14:49 +0100, skryba napisał(a):

> [...]
>>

> rogownica Bibersteina, macierzanka piaskowa, acena drobnolistna, floks
> szydlasty, którym nie szkodzi deptanie, bieganie i skakanie, choć i

Ja niestety mam dla nich za dobrą glebę, wyciagają się i wykładają - nie
wygląda to dobrze.
Kiedyś wymarzyłam sobie na suchym i jałowym miejscu taką alternatywę dla
trawnika z roślin skalnych, wiosną jeszcze owszem wygląda ciekawie jak to
kwitnie, ale potem jak siedem nieszczęść.

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/