karta parkingowa

1. Data: 2008-02-29 21:17:29

Temat: karta parkingowa
Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogę załatwić sobie karte parkingową na szwagra ? czy to jest możliwe ?
Bardzo dużo jeździmy razem i mamy problemy z parkowaniem. Więc jak to
wygłąda w rzeczywistości ? Gdzie załatwia się karte parkingową ?
pozdrawiam
Dawa

2. Data: 2008-02-29 22:58:14

Temat: Re: karta parkingowa
Od: "Chudy" <chuudy[nospam]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawa" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ? Bardzo dużo jeździmy razem i mamy problemy z parkowaniem. Więc jak to
> wygłąda w rzeczywistości ? Gdzie załatwia się karte parkingową ?
cześć;
karta jest wystawiona na osobę a nie na samochód.Zatem ON podróżująca z
kimkolwiek, posiadając przy sobie rzeczoną kartę, może parkować na miejscach
dla osób niepełnosprawnych. Karte załatwia się w wydziale komunikacji.
pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2008-03-01 09:58:40

Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ? Bardzo dużo jeździmy razem i mamy problemy z parkowaniem. Więc jak to
> wygłąda w rzeczywistości ? Gdzie załatwia się karte parkingową ?

To Szwagier powinien załtwić karte dla siebie o ile jest odsobą
niepełnosprawną , a niepełnosprawność jest związana z narządem ruchu . W
sytuacji dgy gdzieś jaedziecie panowie razem , Ty zabierasz ową karte ze
sobą .

4. Data: 2008-03-01 14:13:10

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niepełnosprawną , a niepełnosprawność jest związana z narządem ruchu . W

tylko z narzadem ruchu ???
Smiac czy plakac za takie info ?
pzdr
scorpio

5. Data: 2008-03-02 09:22:54

Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> tylko z narzadem ruchu ???
> Smiac czy plakac za takie info ?
> pzdr
> scorpio

Tak, tylko i nie placz ani nie smiej sie

6. Data: 2008-03-02 21:11:34

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak, tylko i nie placz ani nie smiej sie

To Krakó znów jest w tyle z przepisami?

http://www.krakow.pl/miasto/bezbarier/?MODE=sp&todo=
shw&spId=96

Z powyższego linku wynika, żekarta parkingowa jest nie tylko dla osób z
upośledzonym narządem ruchu.

PrzemekK

7. Data: 2008-03-03 08:29:13

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-03-02 22:11, użytkowniczka/użytkownik Kasi i Przemek
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):
> [...]
shw&spId=96

> Z powyższego linku wynika, żekarta parkingowa jest nie tylko dla osób z

A może jednak nie. Może by koledzy rzucili jakimś dziennikiem ustaw, bo
trudności w poruszaniu się, to nie tylko chyba upośledzenie narządu
ruchu :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

8. Data: 2008-03-03 17:44:10

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

shw&spId=96

> A może jednak nie. Może by koledzy rzucili jakimś dziennikiem ustaw, bo
> trudności w poruszaniu się, to nie tylko chyba upośledzenie narządu ruchu
> :-)

Przeciez Kasi i Przemek podali ci powyzszy link gdzie pisze komu nalezy sie
karta parkingowa oraz na jakich podstawach prawnych !!!

9. Data: 2008-03-04 00:03:45

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

scorpio pisze:

> Przeciez Kasi i Przemek podali ci powyzszy link gdzie pisze komu nalezy sie
> karta parkingowa oraz na jakich podstawach prawnych !!!

no przeciez pisze ze przysluguje osobie o st. znacznym i umiarkowanym (z
tego co zrozumialem) oraz os. o st. lekkim stopniu niepełnosprawności,
które w orzeczeniu posiadają kod R lub N (te oznaczenia to chyba wlasnie
dla osob z problemem "ruchowym")

pozdrawiam
SlawcioD

10. Data: 2008-03-04 05:17:27

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego co zrozumialem) oraz os. o st. lekkim stopniu niepełnosprawności,
> które w orzeczeniu posiadają kod R lub N (te oznaczenia to chyba wlasnie

Wiec w czym problem?

handbike'i na targach Rowery 2008
auto terenowe dla niepełnosprawnego
Cewniki - a nr kodu NFZ