katalog Hobby Studio

1. Data: 2001-12-12 08:24:43

Temat: katalog Hobby Studio
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałam wreszcie po 4 tyg. oczekiwania
istne cudo, próbki materiałów, zdjęcia ,ceny produktów porostu
wszystkoooooo
co sobie można zamarzyć.
Do tego katalog z zestawami do haftowania które można zamówić
firmy Lanarte - bajka po prostu.
A jeśli chodzi o ceny to powiem Wam, że nie najgorsze a nawet nieco
mniejsze niż w dobrych pasmanteriach np.mulina Anchor po 1.75
a DMC po 1.95.
Kanwy nawet nie drogie i z metra i w kawałkach.
Ehhh tylko forsy mało - ale i tak zamawiam sobie wymarzone stojące krosno do
haftowania 95 pln i lupkę na szyję 49.90 pln.
polecam, zamówcie sobie, katalog ważny do połowy 2002
wszystko łącznie z przesyłką kosztowało mnie 15.45 pln i nie żałuję
ula.

1. Data: 2001-12-12 09:08:50

Temat: Re: katalog Hobby Studio
Od: "Macia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>wszystko łącznie z przesyłką kosztowało mnie 15.45 pln i nie żałuję
>ula.

Moglabys cos dokladniej napisac. Nie jestem zorientowana co to za firma.
Podaj, prosze, jakies namiary.
Dzieki
Macia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-12-12 09:18:56

Temat: Odp: katalog Hobby Studio
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Macia <M...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@p...pl...

> Moglabys cos dokladniej napisac. Nie jestem zorientowana co to za firma.
> Podaj, prosze, jakies namiary.
> Dzieki
> Macia

Firma wysyłkowa coś jak Kokardka itp.
Mają naprawde dużą ofertę, w przeważajacej części wszystko dot. haftu
krzyżykowego i acesoria do tegoż.

HOBBY STUDIO
ul.Stawidłowa 12
82-300 Elbląg

tel/fax /055/ 232 44 72

ula.

1. Data: 2001-12-12 13:14:26

Od: "Lineczka" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ulla" <u...@s...com.pl> wrote in message
> Firma wysyłkowa coś jak Kokardka itp.
> Mają naprawde dużą ofertę, w przeważajacej części wszystko dot. haftu
> krzyżykowego i acesoria do tegoż.

Witam!!!
Czy ktos z grupy ma moze namiary na jakas firme wysylkowa oferujaca wloczki?
Lineczka

1. Data: 2001-12-13 07:22:20

Od: "Wiola" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy mają strone internetową?

Jola S
j...@i...pl
gadu gadu - 46422
*************************
Użytkownik ulla <u...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v748f$n4c$...@r...eu.org...

1. Data: 2001-12-13 08:08:19

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiola <k...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> a czy mają strone internetową?

niestety nie tylko firma Lenarte, ale nie pamietam adresu, klepnę w
poniedziałek, jak bedę w pracy.
ula.

1. Data: 2001-12-16 10:09:32

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!!!
> Czy ktos z grupy ma moze namiary na jakas firme wysylkowa oferujaca
wloczki?
> Lineczka

Znalazlam jedynie telefon (046) 833 39 86, nie wiem, czy maja katalog.
Elzbieta

1. Data: 2001-12-16 19:36:14

Od: ">iwr<" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

do tej pory tylko czytywałam tę listę.

Wstyd mi, że nie znajduję tyle czasu co Wy na haftowanie i inne
robótkowanie. Od wielu już lat moje hafty nie są tak ambitne jak z
czasów panieńskich.... ale do prac ręcznych: szycia, haftowania,
dziergania ciągnie mnie bardzo.

Postanowiłam się odezwać. Dużo piszecie o domu wysyłkowym Kokardka.

Osobiście od wielu lat zakupy robię w Hobby Studio. Jestem bardzo
zadowolona z kontaktów z tą firmą. Są słowni, katalogi z roku na rok
coraz lepsze, poza tym pani która prowadzi firmę może na życzenie
klientki sprowadzić zamówione rzeczy z Niemiec (te których nie ma w
jej katalogu), trwa to tylko trochę dłużej. Zakupione materiały do
haftu na życzenie mogą być przycięte w obrus i obszyte wybraną
koronką. Rzeczy naprawdę śliczne.
Bardzo polecam.

Iwona

1. Data: 2001-12-17 10:51:59

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie mozna zamowic katalog Hobby Studio ? podasz namiary ?

pzdr
maja

1. Data: 2001-12-17 16:17:48

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie mozna zamowic katalog Hobby Studio ? podasz namiary ?
>
> pzdr
> maja

Hobby Studio
82-300 Elbląg