katalog hobby studio

1. Data: 2003-12-09 23:43:12

Temat: katalog hobby studio
Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
To znowu ja;) Uzgodnilysmy z Myszka, ze we dwie nie mozemy byc Myszki wiec
jestem Misia:)
Mam problem. Na stronie Lanarte znalazlam informacje, ze Hobby Studio sprzedaje
ich wyroby. Napisalam, aby przyslali mi cennik. Odpowiedz byla troche
szokujaca, ze katalog ow musze kupic. Hmm..ale napisali, ze moge skorzystac z
czyjegos. Wiec Pytam. Czy ktoras z was posiada i bylaby tak mila i mi
udostepnila? Nie wiem co prawda jak to zrobic...zalezy mi glownie na cenach bo
obrazki sa na lanarte.Moze jakis maly skanik?:)
A poza tym mam pytanie kolejne. Czy ta oferta obejmuje nadrukowana kanwe czy
nie daj boze wzorek obliczeniowy na kartce?
Z gory dziekuje i czekam na mile duszyczki chetnie mi pomoc.:)
Misia

1. Data: 2003-12-10 00:00:04

Temat: Re: katalog hobby studio
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przewaznie sa to wzory obliczeniowe.
Powiedz ci Cie dokladnie interesuje, daj znac na priv i ja zeskanuje co
potrzebujesz.
Pozdrawiam, Ilona, Gdynia

1. Data: 2003-12-10 08:05:05

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-10 00:43, Użytkownik Misia napisał:

> [...]
> szokujaca, ze katalog ow musze kupic. Hmm..ale napisali, ze moge skorzystac z

Wlasciwie to nie kupujesz katalogu lecz placisz za przesylke :)
Wysylasz im w kopercie znaczek za 7 zl a oni odsylaja ci katalog :)
Mozesz cos kupic u nich i wtedy wysla ci katalog za darmo.

Lanarte ja tez bylam zainteresowana, wzory sa rozne i drukowane i
obliczeniowe ale ceny.........

pozdrawiam
b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2003-12-10 08:32:14

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <belunia@[usunxxx]autograf.pl> napisał w wiadomości
> Wlasciwie to nie kupujesz katalogu lecz placisz za przesylke :)
> Wysylasz im w kopercie znaczek za 7 zl a oni odsylaja ci katalog :)
> Mozesz cos kupic u nich i wtedy wysla ci katalog za darmo.

Płaci się, płaci. Coś koło dziesięciu złotych, spojrz do cennika HS, jest
taka pozycja jak katalog Lanarte. Dla pocieszenia dodam, że jeśli zamówi się
coś z katalogu Lanarte, to już wtedy katalog dostaje sie gratis.

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-12-10 09:36:24

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-10 09:32, Użytkownik agpat napisał:

> Użytkownik "bella" <belunia@[usunxxx]autograf.pl> napisał w wiadomości

> Płaci się, płaci. Coś koło dziesięciu złotych, spojrz do cennika HS, jest
> taka pozycja jak katalog Lanarte.

Albo sie wysyla znaczek za 7 zl albo placi przy odbiorze - wtedy wiecej ..
b.

1. Data: 2003-12-10 10:54:40

Od: "Mermaind" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IlonaW" <i...@o...pl> napisał w wiadomości