katar

1. Data: 2002-09-08 18:43:30

Temat: katar
Od: "luk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
proszę o jakieś skuteczne leki/sposoby na katar bo zaraz nie wytrzymam tak
mi znosa leci...
Z góry dzięki.

2. Data: 2002-09-08 21:29:32

Temat: Re: katar
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilam w aptece bez recepty i nie za wielkie pieniadze SUDAFED. po
pol godz. mialam odetkany nos. oczywiscie katar nie zniknal
calkowicie, ale samopoczucie poprawilo mi sie o jakies 80 %. no i
leczenie nie trwalo tydzien, tylko krocej - katar zaczal sie w
czwartek, a dzis (niedziela) juz go nie mam.

3. Data: 2002-09-08 21:56:56

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

luk wrote:

> Witam,
> proszę o jakieś skuteczne leki/sposoby na katar bo zaraz nie wytrzymam tak
> mi znosa leci...

Kup tabletki Disophrol, obkurczają sluzówkę nosa, są rewelacyjne.

Epislepsia temporalis
Prosze o komentarz do wynikow analizy krwi
przepracowanie
CMV
czerwony nos