Re: katolicyzm a prezerwatywy

1. Data: 2003-06-05 13:01:01

Temat: Re: katolicyzm a prezerwatywy
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 05 Jun 2003 from pl.soc.religia
message-id= news:bbndjb$np6$1@inews.gazeta.pl :

> ?????? o czym ty piszesz? czepiasz sie proroka juz chyab tylko dla
> sportu. bo nie wierze ze masz cos przeciwko kopulacji bez plodzenia
> potomka.

W imieniu Wakan Alo, boga realnego i naturalnego zalecam ludziom
kopulowanie rownież bez woli i zamiaru płodzenia przy tym potomka.

Uprawianie dobrego porno, w tym i samo kopulowanie miedzy kobieta a
meżczyzna, sprzyja utrzymaniu wiezi małzenskich i społecznych, sprzyja
zachowaniu dobrego zdrowia ciała i polepsza stan duchowy.

Jeśli chcesz przeczytać więcej i pisywać - czytuj i pisuj w

Albert Jacher lek.
--
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html
www.groups.google.com/groups?hl=pl&group=alt.religio