kawa na zimno - coś jak capuccino, pytanie

1. Data: 2001-05-08 08:29:18

Temat: kawa na zimno - coś jak capuccino, pytanie
Od: "Różyczka" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mojej koleżanki robi się to tak - trochę wody z cukrem i kawą
rozpuszczalną, wkłada się takie śmieszne urządzenie [jak śmigiełko ;)],
robi się pseudo piankę, potem dodaje się mleko [zimne] i robi się jeszcze
większą piankę.
wychodzi kawa na zimno cała niemal zrobiona z 'powietrza'.
Przepyszna tyle, że.... nigdzie nie widziałam takiego 'urządzonka' - to cos
jak nieco większy śrubokręt ;)
Czy gdzieś, gdziekolwiek jest to do kupienia? [koleżance przywieziono z
zagranicy]

pozdrawiam

Maja

1. Data: 2001-05-08 09:24:58

Temat: Re: kawa na zimno - coś jak capuccino, pytanie
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Różyczka" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
cos
> jak nieco większy śrubokręt ;)
> Czy gdzieś, gdziekolwiek jest to do kupienia? [koleżance przywieziono z

Niedawno była długa dyskusja na temat kawy i ktoś podawał adres strony z
urządzeniami do parzenia i mielenia kawy i tam było coś takiego za bodaj 27
złotych.

Basia

1. Data: 2001-05-08 09:30:45

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora