kawa w ciąży

1. Data: 2003-06-10 10:22:48

Temat: kawa w ciąży
Od: "Agnieszka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Czy mala, lurowata kawa z polowa mleka od czasu do czasu moze zaszkodzic w
ciazy?
Moze to glupie pytanie a jednak chcialabym wiedziec bo mam ogromna ochote na
mala kawke:))

Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2003-06-10 10:47:34

Temat: Re: kawa w ciąży
Od: "Agnieszka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to swietnie, czasem sobie pozwole na taka:)

Pozdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2003-06-10 11:00:15

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mala, lurowata kawa z polowa mleka od czasu do czasu moze zaszkodzic w
> ciazy?

Też taką lubię i lekarz mi pozwalał.
O...

4. Data: 2003-07-12 10:18:56

Od: "alug" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Też taką lubię i lekarz mi pozwalał.
> O...

a czy mozna pic bezkofeinowa raz dziennie? Czy dziecku szkodzi kofeina ?
Uzaleznia je? czy moze zakaz picia kawy jest podyktowany innymi wzgledami?

alug

5. Data: 2003-07-12 14:13:36

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

beonad$k9l$...@n...rsk.pl,
alug <a...@n...gazeta.pl>:

> a czy mozna pic bezkofeinowa raz dziennie? Czy dziecku szkodzi
> kofeina ? Uzaleznia je? czy moze zakaz picia kawy jest podyktowany
> innymi wzgledami?

kofeina uposledza wchlanianie zelaza, ktore jest w ciazy bardzo potrzebne
matce i dziecku; dziecko gromadzi sobie zelazo w watrobie na pierwsze
miesiace zycia

nalezy pamietac, ze kofeina jest tez w czarnej herbacie, w ilosci mniej
wiecej polowy tego co w kawie

--
Robert

fluoksetyna + alkohol