kawał

1. Data: 2007-05-10 15:33:50

Temat: kawał
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "HeRSk" <....@i...pl>
Subject: Zydowski z broda
Date: 10 maja 2007 17:15

W synagodze kontrola z urzedu skarbowego.
Kontroler bardzo chce zagiąć rabina i pyta -a co
robicie z niedopalonymi resztkami swiec?
-wszystko skrzetnie zbieramy i wysylamy do producenta
i raz w roku przysylaja nam swiece za darmo.
-aha..
po chwili namyslu
- a co robicie z okruszkami chleba po jedzeniu?
-wszystko skrzetnie zbieramy i wysylamy do piekarza,
w zamian raz w roku dostajemy bochenek chleba za darmo
-aa.. mysli mysli i w koncu
- a co robicie z tymi wszystkimi napletkami po obrzezaniu?
-wszystko skrzetnie zbieramy, wysylamy do Urzedu Skarbowego
i raz w roku przysylaja nam chuja na kontrole...

--

HeSk

2. Data: 2007-05-10 15:36:45

Temat: Re: kawał
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> -wszystko skrzetnie zbieramy, wysylamy do Urzedu Skarbowego
> i raz w roku przysylaja nam chuja na kontrole...

Czy to Ty kiedyś zamieściłeś podobny dowcip - o portmonetce?
Jeśli to nie Ty, i jeśli nie znasz tego dowcipu, to nawet nie próbuj
mnie prosić o jego zacytowanie - co to, to nie :-)))))))))))

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

3. Data: 2007-05-10 15:40:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Czy to Ty kiedyś zamieściłeś podobny dowcip - o portmonetce?
> Jeśli to nie Ty, i jeśli nie znasz tego dowcipu, to nawet nie próbuj
> mnie prosić o jego zacytowanie - co to, to nie :-)))))))))))

Ależ nie żałuj sobie - chętnie czegoś w końcu nauczę się od Ciebie... ;-)

4. Data: 2007-05-10 15:42:30

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Ależ nie żałuj sobie - chętnie czegoś w końcu nauczę się od Ciebie... ;-)

A w życiu! - TEN się nie nadaje do netu, abuse by mnie chyba wy[rzuci]ło
- jeśli kto lubi co innego, niech w nawias wstawi, co lubi ;-))))))))))

5. Data: 2007-05-10 15:44:16

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Ależ nie żałuj sobie - chętnie czegoś w końcu nauczę się od Ciebie... ;-)

...A poza tym - mistrza mam uczyć? Mooooże kiedyś... ;-)

6. Data: 2007-05-10 19:10:03

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> ...A poza tym - mistrza mam uczyć? Mooooże kiedyś... ;-)

No, w końcu to tylko cytat - masz:

"Rabin rzezał przez trzydzieści lat. Uzbierał około dziesięciu tysięcy
napletków, a że był pedantem to miał je poskładane w pudełeczkach. Nie
wiedział co z nimi zrobić, jak mówił, coś wymyśli.
- Żal wyrzucić, grzech. Ja pójdę do tego Zalcmana, co on jest kuśnierz,
niech on coś wymyśli.
Przychodzi do niego i mówi:
- Zalc, ja rzezałem przez trzydzieści lat, mam dziesięć tysięcy napletków,
żal to wyrzucić, możesz coś z tego wymyślić?
- Rabe, ja wymyślę, tylko ty zostaw tysiąc rubli.
Rabe myśli i myśli i mówi:
- No trudno ..
Zostawił ten tysiąc rubli. Przychodzi za tydzień i mówi:
-No jak, Zalcman co ty wymyślił?
- Rabe, ot co ja wymyślił! Ty zostaw tysiąc rubli i przyjdź za tydzień po
odbiór.
Zostawił ten tysiąc rubli, przychodzi za tydzień i pyta:
- No Zalc i co tam wymyśliłeś?
- Rabe, zanim ja ci to pokaże, ty zostaw trzeci tysiąc rubli i nie
rozmawiamy dalej.
Rabe położył trzeci tysiąc, a Zalc mówi:
- Rabe, ja ci z tych napletków uszyłem portmonetkę.
- Za trzy tysiące rubli portmonetkę!?
- Rabe, dla ciebie to jest zwyczajna portmonetka, ale daj ją do ręki
twojej żonie, a będziesz miał ogromny walizek!"

7. Data: 2007-05-10 21:42:25

Od: "Kociak" <K...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> -wszystko skrzetnie zbieramy, wysylamy do Urzedu Skarbowego
> i raz w roku przysylaja nam chuja na kontrole...

ojej.

--
mrrrrrrau
http://obsidianwings.blogs.com/obsidian_wings/kitten

8. Data: 2007-05-10 21:53:01

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kociak napisał(a):
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> ojej.

Ojej, jak dawno nikt nie powiedzial "ojej", wszyscy tylko WOW :-)))

9. Data: 2007-05-11 04:39:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojej, jak dawno nikt nie powiedzial "ojej", wszyscy tylko WOW :-)))
>
> --
> XL wiosenna

Może ona pracuje w skarbówce - a tu nie ma łączności ze skórką - chyba, żeby
jako użytkowniczka - narządzia...

Komu egzorcyzm...komu mitrę komu zestaw do mszy, komu tefilim...a może wachadełko...!?
okreslcie sie
spotkałem się z kolegą
snia mi sie autobusy
Podsłuchują MONiaków u psychiatrów?! ;)