Re: każdy jest kowalem swojego łańcucha

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 8 Mar 2021 14:45:51 -0800 (PST)
Subject: Re: każdy jest kowalem swojego łańcucha
From: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From: Arrmii

> On Monday, March 8, 2021 at 8:26:19 PM UTC+1, a...@o...net.nz wrote:
> [sru pierdy]
>
> co za gówno ty cytujesz?
> coś co powstało przed chwilą na potrzeby pierdolenia od rzeczy
>
> gdybym miał czas to bym ci zrobił stronkę
> pokazującą niezbite dowody "naukowców"
> że jestes kretynem i uznam to za prawdę.
> szanuj się, co?
>
> a.

znów jestem zmachany i
przy kolacji już na luzie
przestawiam się na polski
(o: obiecałem dziewczynom
nie zapomnieć polskiego :o)
nie wiem czy masz czas
ale zaCzekasz i doCzekasz
tak (o; nie wpierdolisz się
bez kolejki ;o) czy inaczej
już jesteś poganiaczem ?

https://youtu.be/dRYEA9k6bTA?t=246
https://youtu.be/_l3ZFA3lvjM?t=252

przypomnę :

https://2020news.de/whistleblower-aus-berliner-alten
heim-das-schreckliche-sterben-nach-der-impfung/

* tłumaczone * google'm :

Pierwsze szczepienie z Komirnatami 3 stycznia 2021 r.,
Zdaniem informatora, odbyło się w taki sposób,
że wszyscy mieszkańcy zgromadzili się w salonie na parterze.
Zespół szczepień składający się ze starszego szczepiciela,
trzech pomocników i dwóch żołnierzy Bundeswehry wmundurze
Flecktarn przeprowadził szczepienia.
Pracownicy domowi i lekarz domowy wspierali proces.
Rola żołnierzy Bundeswehry, którzy nigdy nie odeszli od szczepionki,
nie została ostatecznie wyjaśniona.
Tym, co sygnalista był w stanie ustalić, było jednak to,
że obecność umundurowanych funkcjonariuszy mocno onieśmielała seniorów.
Podczas pierwszego szczepienia odmawiający zgody senior był przetrzymywany
przez pielęgniarkę pod czujnym okiem żołnierzy Bundeswehry - relacjonuje naoczny
świadek.
Według informatora drugą dawkę szczepienia podano bez ostrzeżenia wszędzie tam,
gdzie znajdowała się osoba, która miała być zaszczepiona.
Na przykład starsza pani leżąca niczego nie podejrzewająca w łóżku,
która zaczęła walczyć z drugą dawką, była trzymana przez dwie pielęgniarki
w celu przezwyciężenia jej oporu - zak zwykle bez koniecznego nakazu sądowego.
Według informatora, testy PCR, któremu niektórzy seniorzy próbowali się
przeciwstawić,
odbywa się regularnie z użyciem siły fizycznej .

czym to się różni od :

selekcja - wybieranie na zagazowanie lub śmiertelny zastrzyk
szpila - strzykawka z trucizną podawaną chorym więźniom
szpilowanie - wstrzykiwanie więźniom podczas selekcji na rewirze
fenolu za pomocą długiej igły wbijanej w klatkę piersiową ofiary,
bezpośrednio do komory sercowej
hercszpryca, szpryca . . .

kiedyś nikt nie mógł uwierzyć w Oświęcim
więc , ci co tam po zaGazowanych sortowali
w bagażach mogli znaleźć aparaty sChować
i zRobić zdjęcia inni przemycali negatywy itp

teraz podobnie
też izraelscy ! konkretni ! uczciwi ludzie
próbują zaSygnalizować takim jak ty * zgorszonym *
miliardom much , nie mogących ( się mylić ) rozPoznać
coś innego niż ( to co znają ) oficjalne gówno
ty szanujesz Global Reich , tylko ?
co później ?
czy muchy mogą przeŻyć
( tylko ) na swoim gównie ? . . . prawda to nie gazeta !
nie potrzebuje twojego uznawania itp * szanowania się *
nawet gdybym miał czas , to już nie dla takich jak ty :
* mądrym inaczej * inni (o; np tacy jak ja ;o) ustępują
i dlatego świat tak wygląda tzn znów się kończy ;o)