każdy jest kowalem swojego łańcucha

1. Data: 2021-02-27 23:46:21

Temat: każdy jest kowalem swojego łańcucha
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

(o; z cyklu ;o) luźne * co mi poZostało *
po zerknięciu w e- wiadomości :

Akulturacja jest częścią projektu ( alienacji )

wielu * myśli * że nie mają nic do ukrycia ,
że rezygnacja z * intymności * ułatwia im życie
ignorując , że (o; przy okazji ;o) to ich pozbawi
jakiejkolwiek formy sprzeciwu.

Klaus Schwab próbuje * stworzyć *
Czwartą Rewolucję Przemysłową
czy Czwartą Rzeszę :

wszystko, co przyczynia się do rozwoju podmiotowości
( wyobraźni, sztuki, kultury ) powinno być wzgardzone
władza ma cenzurować ( zabraniać i piętnować )
myśli , które nie trzymają się oficjalnego dogmatu
należy wystawić na kpinę, ostracyzm, wygnanie
każdego , kto takie emituje.

Coraz więcej ludzi nie popiera już stanu zniewolenia,
( w jakim znajduje się pod pretekstem pandemii )
i wyrwa się z hipnozy wytwarzanej przez elity
za pośrednictwem dominujących mediów

,,Społeczne nieposłuszeństwo jest obowiązkiem,
gdy państwo stało się bezprawne lub skorumpowane.
A obywatel, który broni takie państwo ( uznaje )
podziela jego korupcję ,, - Mahatma Gandhi

,,Obywatelskie nieposłuszeństwo nie jest problemem.
Naszym problemem jest obywatelskie posłuszeństwo.
ludzie na całym świecie przestrzegali nakazów władców...
i miliony ludzi zginęły z powodu tego posłuszeństwa...
wobec biedy, głodu, głupoty i okrucieństwa ( wojny )
podczas gdy więzienia są pełne drobnych złodziei...
wielcy złodzieje rządzą już światem. To jest nasz problem. "
- Przemówienie Howarda Zinna z 1970 roku

( mury ) więzienia
mogą być zbudowane z emocji, myśli lub przekonań.
Tylko my możemy zniszczyć mury naszego więzienia
( indywidualnego - emocjonalnego i psychicznego )
przebudzeniem - uświadomieniem sobie naszej natury,

Wolność ( nie wynika z polityki ani konstytucji )
może istnieć tylko w umysłach
i nie musi pokładać nadziei
w krokach prawnych czy legislacyjnych,
ponieważ pozostają one ściśle związane z systemem,
który dzięki ich udziałowi pozwala na pozbawianie wolności.

W obliczu niesprawiedliwości
ludzie wysyłają listy do politycznych szumowin
składają petycje ( zbiorowe ) postępowania sądowe
są prowadzone i kontrolowane
przez skorumpowanych urzędników
więc wzywanie o pomoc dostawców tyranii
jest żałośnie bezwartościowe .
Prawnicy i politycy ( bez względu na dobre intencje )
mogą działać tylko i wyłącznie w ramach prawa
ustanowionego - zatwierdzonego przez ( ich ) panów !

Czy niewolnika wyzwalają prośby do ( jego ) * właściciela * ?
To tak, jakby go prosić żeby zeChciał być ich niewolnikiem
(o; i oczekiwać, że dobrowolnie się na to zgodzi ;o)
Taka postawa ośmiela ciemiężcę i umacnia jego pozycję .
Słabość w obliczu tyranii może tylko przynieść więcej tyranii.

władza wykonawcza stała się * twórcą * praw
dyktatorskich dekretów , za które dominujące "elity" płacą
* drukując * np : 1,9 biliona dolarów na tzw ulgę Covid itp
powrót do umowy dotyczącej " zmian klimatu ''
( sPowodowanych przez człowieka )
kontrolowanie WHO , i gruntów rolnych
czyli pozbycia się rolników ( zastąpienie
naturalnych źródeł żywności ) ułatwi
też * kontrolę * ( ilości ) populacji

Jeśli nadal będziesz przestrzegać * prawa *
nic nie robiąc , pomożesz ( Schwab'owi
itp ) uśmiercić miliony ludzi .
Nowy Porządek Świata sam nie upadnie !

wyzwolenie ma charakter zbiorowy
lecz ( nie w * demokratycznych * wyborach
na wybranych przez oligarchie kandydatów )
ten , kto polega tylko na innych
( zamiast na sobie ) pozostaje w klatce.
Pokonanie własnych lęków
zależy od ciebie , a nie od innych.
Jeśli nie jesteś gotowy wyjść bez maski, bez testu PCR ,
bez zaświadczenia o szczepieniu, itp upoważnienia,
odmówić zapłaty mandatów i znaleźć się w celi ,
odkryć że twoje pieniądze są zablokowane ...
Ironia losu , tych , którzy nie pokonają swoich lęków
aby nie ryzykować utraty dóbr materialnych itp
złudnego bezpieczeństwa , a nawet zdrowia
polega na tym , że stracą wszystko
jeśli elitarny plan dobiegnie końca
i na razie nic tego nie powstrzymuje .
Zatrzyma się tylko wtedy,
gdy wystarczająca liczba ludzi znajdzie klucz :
myśli wibracje duszy- sumienia ...

przy okazji drobne fakty :

Ubytki:
Stomatolodzy z Nowego Jorku donoszą, że
szybko przybywa im pacjentów z próchnicą zębów,
cofające się linie dziąseł i poważnie kwaśny oddech
od noszenia masek : " Widzimy stany zapalne dziąseł,
które zawsze były zdrowe, oraz próchnicę u ludzi,
którzy nigdy jej wcześniej nie mieli"
- powiedział dr Rob Ramondi dla FOX News .

Acne Vulgaris:
Wilgoć i drobnoustroje gromadzące się w masce powodują
" zmiany skórne twarzy, drażniące zapalenie
lub nasilający się trądzik " (według Public Health Ontario ),
który obciąża układ odpornościowy,
może prowadzić do trwałych blizn.
Dzieci również , rozwijają liszajec, infekcję bakteryjną,
która powoduje powstawanie czerwonych ran

Zwiększone ryzyko COVID-19 :
" używanie masek przez ogół społeczeństwa
może wiązać się z podwyższonym ryzykiem COVID-19
poprzez... samozanieczyszczenie "
stwierdza Public Health Ontario
in Wearing Masks in Public and COVID-19
" nosząc maskę , wydychane wirusy nie można wydalić
i koncentrują się w kanałach nosowych ,
wnikają do nerwów węchowych
i przedostają się do mózgu "
- twierdzi neurochirurg dr Russell Blaylock

Bakteryjne zapalenie płuc :
na konferencji prasowej w Oklahomie dr James Meehan :
" raporty pochodzące od moich kolegów z całego świata
potwierdzają, że bakteryjne zapalenie płuc rośnie
w wyniku gromadzenia się wilgoci w maskach na twarz "

Psychologiczne :

Germofobia:
Maski wywołują irracjonalny lęk przed zarazkami
i fałszywe poczucie ochrony przed chorobą,
co prowadzi do antyspołecznych ( lub nawet wrogich )
zachowań wobec osób bez maski. ( Zobacz artykuł
w Journal of Obsessive-Compulsive and Related Disorders
zatytułowany : " COVID-19, zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
i niewidzialne formy życia , które zagrażają jaźni " ) .

Toksyczne:
wiele ( jeśli nie większość ) masek i osłon twarzy
jest wykonanych z toksycznych i rakotwórczych chemikaliów,
w tym środków ogniochronnych, włókna szklanego, ołowiu, NFE,
ftalanów, polifluorowanych chemikaliów i formaldehydu,
które są wdychane przez użytkownika .
(Zobacz : " 5 głównych niebezpiecznych chemikaliów
w odzieży z Chin, wymieniony przez Fashion United ).

maski stały się obowiązkowe
" nie z powodu dowodów naukowych
ale z nacisków politycznych i opinii publicznej
wprowadzenia tego środka
ma utrzymywać strach w społeczeństwie "

[o: to nie wszystko , ale . . .
mi się skończyła luźna chwila
( podczas zajętego rozmową klanu
beze mnie ) przy tej sobotniej kolacji
już przypomnieli sobie o mnie , więc . . .
wysyłam , zanim pomieszam języki ;o]

2. Data: 2021-03-05 20:59:46

Temat: Re: każdy jest kowalem swojego łańcucha
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

teraz moja zaKochana słucha Alicji
(o; dziewczyny mają więcej wspólnych tematów ;o)
ale muszę odpowiadać na taktyczne - nawigacyjne pytania
itp chyba już nie będzie więc zerkam do * waszego * świata :

Pour l'instant,
si l'on suit le développement des campagnes de vaccinations,
les prévisions du site daegel sont conformes
par rapport a la démographie projetée en 2025 :

1-UK 65M a 14 M soit 78 % de rosbif en moins
2-USA 332 M a 99 M soit 70% de corps gras dissous
3-Allemagne : 80 M a 28 M (65% en moins)
4-Israël qui va passer de 9 M d'habitants
a 4 M en 2025 soit 54% d'élimination
5-Espagne : 50 M a 27 M (46% en moins)
6-France : 67 M a 39 M (42% en moins)
7-Italie : 62 M a 43 M (31%)
8-Belgique : 11M a 8,1M (26% en moins)

https://www.deagel.com/forecast

Daegel zgadza się
( biorąc pod uwagę
rozwój kampanii szczepień )

z demografią prognozowaną na 2025 rok :

UK 65M do 14M ( 78% mniej )
USA 332 M do 99 M ( 70% mniej )
Niemcy: 80-28 mln ( 65% mniej )

Izrael : 9-4 mln w 2025 r. ( 54% mniej )
Hiszpania: 50-27 mln (46% mniej)

Francja: 67-39 mln (42% mniej)
Szwajcaria 5,3 (37%)

Włochy: 62-43 mln (31%)
Belgia: 11-8,1 mln (26% mnie

Jak przyznał dyrektor generalny Pfizer,
Albert Bourla w wywiadzie dla NBC,
Izrael jest laboratorium świata:
,,Uważam, że Izrael stał się teraz światowym laboratorium"

Izrael stał się nie tylko miejscem testowania szczepień na ludności,
osoba wracająca z zagranicy ma obowiązkową bransoletkę elektroniczną
aby przeprowadziła kwarantannę w swoim domu,
jak więźniowie na okresie próbnym,
z tą różnicą, że ci ostatni mogą wychodzić z domu !
zielony paszport pozwoli Izraelczykom pójść do restauracji
w każdym razie tym, którzy zostaną poddani szczepieniom,
z małą nowością : będą musieli zostać zaszczepieni co sześć miesięcy.
prawo pozwala teraz władzom poznać tożsamość osób niezaszczepionych.
A ponieważ Izrael jest w czołówce, więc to jest przyszłość świata.

Szczepienia co 6 miesięcy ( aby paszport był zielony ! )

to * normalne * że ( szwabskie ) parchy
nie dmuchają na zimne Być , dla nich
się nie liczy w ( ich ) świecie Mieć
więcej , wciąż ( co raz ) większym
Big Reset to jak bizony kiedyś
* za darmo * nie mogły być !
dlatego są ( czyjeś ) krowy
itp - itd - tzn : teraz gojim
czas zastąpić cyborgami
(o; wyselekcjonować
* szczepionkami *
zaczipować
itp - itd
;o)

aż nie będzie komu
przypominać Oświęcimia i
co raz bardziej * naukowych *
(o; skończyły się przymiarki ;o)

https://bit.ly/38eiK90

Przerażające ludobójstwo syjonistów na sefardyjskich Żydach

https://effondrements.wordpress.com/2012/08/11/lhorr
ible-genocide-sioniste-contre-les-juifs-sepharades/

a u nas Życie się celebruje
( jak zwykle ) wszyscy Razem
zaczynamy szykować kolację
(o; skończymy nad ranem ;o)

3. Data: 2021-03-06 15:08:55

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: brat_olin

> Ciekawe. Wszelkie prognozy (np. tzw. global warming) tycza dzisiecioleci,
> a tutaj 4 lata jeszcze - i szlus! Znaczy mozna bedzie zweryfikowac!
> Co to jest ten deagel? I czy beda walic rowno po wszystkich, czy jeno starszych
> zeutanizuja? W sumie jeno niewiele czasu zostalo...
>
> --
> Smart questions to stupid answers

;o)
znów to samo sKojarzenie
tym razem przetłumaczę ?

https://pbs.twimg.com/media/EuuDqJ8XMAAcefh?format=j
pg

evolucja edukacji :
1970 oblicz powierzchnię tego prostokąta
1985 oblicz powierzchnię tego prostokąta
2000 oblicz powierzchnię tego prostokąta
mnożąc jego szerokość razy długość
2010 jaka jest powierzchnia tego prostokąta
wybierz dobrą odpowiedź wśród opcji :
4000 , 600 , 8000000
2015 jaka jest powierzchnia tego prostokąta
wybierz dobrą odpowiedź wśród opcji :
Michael Jackson , Canada , 600
2018 wybierz kolor do pokolorowania
tego prostokąta. I koloruj go .
2022 weź kredkę jaką chcesz
i narysuj coś jesteś CUDOWNY

;o)

trzeba dodać tłumaczenie
do tłumaczenia ?
--
Smart answers to stupid questions

do 2025 chyba nie będziesz (o; sam
tak czy inaczej ;o) ja bym nie chciał
np żeglować z tobą się wspinać itp
w trudnych warunkach , bez wyjścia
bywało , u nas nikt się nie kładzie
nie czeka na koniec " w sumie "
każdy wie że się nie poCzuje
jak u was ! podwójnie ! sam
np z bezwładnym wracając
bo * pogodził się z losem *
( np przy kiepskiej pogodzie )
dźwigać zdrowego przekonywać
zrezygnowanego ( z wspinaczki itp )
mi się zdaje że : to ci nic nie mówi
że sensowniej ze ślepym o kolorach
że nie rozumiesz po co się szarpać
wiemy że byliśmy jesteśmy będziemy
bardzo dłuuugo * pyłem * gwiezdnym
wynikiem w tej przygodzie istnienia
(o: być godnym tego sTworzenia :o)
Tu nam nie wystarcza kibicowanie
przed ekranem do game over , itd
bo znamy smak Życia ( w realu )
prędzej czy później raz na zawsze
każdemu to Wszystko * znika * ale
nie gdy to pasuje np parchom :o)
" w sumie " się różnimy : pięknie ?
bo nikt nie mógłby być szczęśliwy
gdyby się zamienił (o: miejscami :o)
" Znaczy nie można zweryfikowac ? "
( wiem że znów tu przejaskrawiłem )
dzieciaki już osiodłały konie czekają
żeby mi skacowany mózg włączyć itp

4. Data: 2021-03-08 20:26:00

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Sylvio Balconetti

> U nas bylby w drugiej grupie ryzyka - schorzenia psychiatryczne.
> Wlasnie ich szczepia. Pewnie astra zeneca?
>
> saluto
> SB

RAPORT: Szczepionka firmy Pfizer na koronawirusa
zabiła 40 razy więcej osób starszych niż sam wirus

REPORT: Pfizer's coronavirus vaccine
killed 40 times more old people than the virus itself would have

https://www.afinalwarning.com/500887.html

* tłumaczone * google'm :

Eksperymentalne szczepionki przeciwko koronawirusowi (Covid-19) firmy Pfizer,
które zostały szybko wprowadzone do produkcji i dystrybucji
zabijają znacznie więcej osób starszych niż sam wirus.
Ponowna analiza danych dostarczonych przez izraelskie Ministerstwo Zdrowia
wykazała, że zastrzyki do terapii genowej informacyjnego RNA (mRNA) firmy Pfizer
i BioNTech zabiły już około 40 razy więcej ludzi niż choroba zabiłaby w ciągu pięciu
lat.
Opierając się na badaniach przeprowadzonych w styczniu, które wykazały,
że szczepionki powodują więcej zgonów zamiast temu zapobiegać.

Dr Hervé Seligmann, członek wydziału na Uniwersytecie Aix-Marseille we Francji,
wykazał że szczepionka firmy Pfizer na koronawirusa zabiła
260 razy więcej młodych ludzi niż sam wirus
Seligmann i jego koledzy odkryli, że sytuacja jest jeszcze gorsza
w przypadku młodszych ludzi, którym wstrzyknięto zastrzyki firmy Pfizer.
Wśród osób w wieku poniżej 65 lat szczepionki zabiły 260 razy więcej osób,
niż by umarło z powodu samego wirusa.
,,Ten przerażający obraz rozciąga się
również na osoby poniżej 65 roku życia" - napisali naukowcy.
Podczas pięciotygodniowego procesu szczepień
( Seligmann, który posiada również dyplom z biologii
na Uniwersytecie Hebrajskim w Jerozolimie )
oświadczył, że on i jego zespół ,,nie mają konfliktów ani interesów
innych niż posiadanie dzieci w Izraelu".
Seligmann i jego kolega następnie zastrzegli, że liczby te mogą być o wiele za
niskie,
ponieważ uwzględniają tylko zgony, które miały miejsce w ,,tak krótkim okresie"
i ,,nie obejmują AVC i zdarzeń sercowych (i innych)
wynikających ze stanu zapalnego po zaszczepieniu ".
Te liczby również nie ,,uwzględniają długoterminowych komplikacji" - wyjaśnił dalej.
Innymi słowy, jest to po prostu głupie
,,Choroba" prawie nie stwarza ryzyka powikłań dla większości ludzi,
a mimo to miliony ludzi zostały przekonane do przyjęcia eksperymentalnych
,,szczepionek",
za które ich producenci nie są odpowiedzialni w przypadku obrażeń lub śmierć.
Należy pamiętać, że te zgłoszone obrażenia i zgony obejmują tylko te,
które wystąpiły wkrótce po podaniu szczepionek.
Dopiero okaże się, jak te szczepienia wpłyną na wszystkich innych w średnim i długim
okresie.
Jak ujawnili America's Frontline Doctors (AFLDS),
efekt wzmocnienia zależnego od przeciwciał (ADE) tych szczepionek
nie zapewnia żadnej ochrony przed wirusem i faktycznie sprawi,
że ludzie, którzy je otrzymają, będą bardziej podatne na choroby w dalszej części
drogi.
,,Zamiast chronić osobę, [to] powoduje poważniejszą lub bardziej śmiertelną chorobę,
gdy osoba jest później narażona na SARS-CoV-2 " - stwierdziła AFLDS.
,,Szczepionka raczej wzmacnia infekcję niż zapobiega uszkodzeniom".
Z tego powodu AFLDS zdecydowanie zniechęca ludzi do otrzymywania
którejkolwiek z tych eksperymentalnych szczepionek.
Uznając związane z tym niebezpieczeństwa,
Seligmann i jego koledzy robią to samo,
nazywając tę kampanię masowych szczepień ,,nowym holokaustem".
Więcej można znaleźć na Pandemic.news .
Źródła tego artykułu obejmują: ChildrensHealthDefense.org NaturalNews.com

(o: itd :o) . . . codziennie , faktów przybywa ale folksdojcze , itp
jak żaby w garku ( z zimną wodą ) nie poCzują że są uGotowani
przez autoCenzurę widzą tylko prawo do wiary w łaskawość makreli
* pożyteczni * idioci pogodnie doCzekają ( też ) na ich zakwalifikowanie
? w następnej kolejności ? do bezużytecznych ( pasożytów planety ) itd .

5. Data: 2021-03-08 23:45:51

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Arrmii

> On Monday, March 8, 2021 at 8:26:19 PM UTC+1, a...@o...net.nz wrote:
> [sru pierdy]
>
> co za gówno ty cytujesz?
> coś co powstało przed chwilą na potrzeby pierdolenia od rzeczy
>
> gdybym miał czas to bym ci zrobił stronkę
> pokazującą niezbite dowody "naukowców"
> że jestes kretynem i uznam to za prawdę.
> szanuj się, co?
>
> a.

znów jestem zmachany i
przy kolacji już na luzie
przestawiam się na polski
(o: obiecałem dziewczynom
nie zapomnieć polskiego :o)
nie wiem czy masz czas
ale zaCzekasz i doCzekasz
tak (o; nie wpierdolisz się
bez kolejki ;o) czy inaczej
już jesteś poganiaczem ?

https://youtu.be/dRYEA9k6bTA?t=246
https://youtu.be/_l3ZFA3lvjM?t=252

przypomnę :

https://2020news.de/whistleblower-aus-berliner-alten
heim-das-schreckliche-sterben-nach-der-impfung/

* tłumaczone * google'm :

Pierwsze szczepienie z Komirnatami 3 stycznia 2021 r.,
Zdaniem informatora, odbyło się w taki sposób,
że wszyscy mieszkańcy zgromadzili się w salonie na parterze.
Zespół szczepień składający się ze starszego szczepiciela,
trzech pomocników i dwóch żołnierzy Bundeswehry wmundurze
Flecktarn przeprowadził szczepienia.
Pracownicy domowi i lekarz domowy wspierali proces.
Rola żołnierzy Bundeswehry, którzy nigdy nie odeszli od szczepionki,
nie została ostatecznie wyjaśniona.
Tym, co sygnalista był w stanie ustalić, było jednak to,
że obecność umundurowanych funkcjonariuszy mocno onieśmielała seniorów.
Podczas pierwszego szczepienia odmawiający zgody senior był przetrzymywany
przez pielęgniarkę pod czujnym okiem żołnierzy Bundeswehry - relacjonuje naoczny
świadek.
Według informatora drugą dawkę szczepienia podano bez ostrzeżenia wszędzie tam,
gdzie znajdowała się osoba, która miała być zaszczepiona.
Na przykład starsza pani leżąca niczego nie podejrzewająca w łóżku,
która zaczęła walczyć z drugą dawką, była trzymana przez dwie pielęgniarki
w celu przezwyciężenia jej oporu - zak zwykle bez koniecznego nakazu sądowego.
Według informatora, testy PCR, któremu niektórzy seniorzy próbowali się
przeciwstawić,
odbywa się regularnie z użyciem siły fizycznej .

czym to się różni od :

selekcja - wybieranie na zagazowanie lub śmiertelny zastrzyk
szpila - strzykawka z trucizną podawaną chorym więźniom
szpilowanie - wstrzykiwanie więźniom podczas selekcji na rewirze
fenolu za pomocą długiej igły wbijanej w klatkę piersiową ofiary,
bezpośrednio do komory sercowej
hercszpryca, szpryca . . .

kiedyś nikt nie mógł uwierzyć w Oświęcim
więc , ci co tam po zaGazowanych sortowali
w bagażach mogli znaleźć aparaty sChować
i zRobić zdjęcia inni przemycali negatywy itp

teraz podobnie
też izraelscy ! konkretni ! uczciwi ludzie
próbują zaSygnalizować takim jak ty * zgorszonym *
miliardom much , nie mogących ( się mylić ) rozPoznać
coś innego niż ( to co znają ) oficjalne gówno
ty szanujesz Global Reich , tylko ?
co później ?
czy muchy mogą przeŻyć
( tylko ) na swoim gównie ? . . . prawda to nie gazeta !
nie potrzebuje twojego uznawania itp * szanowania się *
nawet gdybym miał czas , to już nie dla takich jak ty :
* mądrym inaczej * inni (o; np tacy jak ja ;o) ustępują
i dlatego świat tak wygląda tzn znów się kończy ;o)

6. Data: 2021-03-09 02:03:57

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Zenek Kapelinder

> Strona o takiej wiarygodności jak wróżki w telewizji.

(o; nOrzeszKu . . . ;o)

gdybyś *żył * ( teraz ) we Francji
jak ten :

> [...]
> oświadczył, że on i jego zespół ,,nie mają konfliktów ani interesów
> innych niż posiadanie dzieci w Izraelu".

to chyba mógłbyś zauważyć , że
za hitlera ( nie tylko ) cenzura była łagodniejsza
nie tylko dla Francuzów , dziś np Le Monde , itp * strony *
są mniej wiarygodne od wróżki w telewizji i (o; dlatego ;o) tam
tacy ( Hervé Seligmann ) nie są godni wiary, jak kiedyś Auschwitz
trudniej było odkryć niż Amerykę , jeszcze na płaskiej Ziemi :

Eppur si muove http://bityl.pl/9KOvF A jednak się kręci
słowa według legendy wypowiedziane szeptem przez Galileusza
w roku 1633 gdy stanął przed sądem inkwizycji rzymskiej.
Galileusz miał w ten sposób wyrazić przekonanie,
że to Ziemia krąży wokół Słońca,
choć wcześniej publicznie musiał się wyrzec swoich poglądów.
( albo żywcem spalić dla uSzanowania wiaryGodności publicznej )
Zdanie to pojawia się na obrazie datowanym na rok 1643/4
przedstawiającym Galileusza w lochu

dziś nie tylko Dr Hervé Seligmann szepta
jeszcze nie w lochu , lecz gdzie jeszcze , może
(o; nie szanując się ;o) w jakimś szmatławcu ?
zostawić ślad ( po sobie i swoich dzieciach )
podobnie ?

Henryk Górecki - Symphony of Sorrowful Songs - 2nd Movement

https://youtu.be/g5fg8-VWNo0

Henryk Górecki - Symphony No. 3 - Lento e largo--Tranquillissimo
II
Mamo, nie płacz, nie.
Niebios Przeczysta Królowo,
Ty zawsze wspieraj mnie.
Zdrować Mario, Łaskiś Pełna.

Zakopane "Pałace"
cela nr 3 ściana nr 3
Błazusiakówna Helena Wanda
lat 18 siedzi od 25 IX 44

a ty ? grymasisz tu
(o; że nie kupujesz ;o) bo :
nabazgrane , na scianie , w piwnicy

a co po tobie zostanie ?

Czy tylko ONR?
zakazane piosenki
Alicja z krainy rozbieganych kur bez głów ale w maseczkach
Re: Szczepionki i korona - jak ja to lubie!
Co na to lekarze?