keks-prosba o przepis

1. Data: 2001-12-15 14:52:35

Temat: keks-prosba o przepis
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz wyprobowany przepis na keks mam u mamy dlaleko daleko:) a chce
zrobic w Szczecinie prosze o jakis prosty przepis na keks.

Mechcia

1. Data: 2001-12-15 15:45:50

Temat: Re: keks-prosba o przepis
Od: "oswald" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Skladniki:
4 jaja
szklanka cukru
2 szklanki maki
kostka masla
plaska lyzeczka proszku do pieczenia
aromat waniliowy
bakalie
Jajka z cukrem ubijamy mikserem, nastepnie dodajemy make i proszek do
pieczenia, znowu mieszamy, na koniec dodajemy rozpuszczone maslo,aromat i
oczywiscie bakalie. Ciasto wkladamy do piekarnika nagrzanego do 150 stopni i
pieczemy ok. 1h (w zaleznosci od piekarnika) w temp. 180-200 stopni

Pozdrawiam
krecia

1. Data: 2001-12-15 15:54:07

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> poniewaz wyprobowany przepis na keks mam u mamy dlaleko daleko:) a chce
> zrobic w Szczecinie prosze o jakis prosty przepis na keks.

Sluze uprzejmie:

KEKS

30 dag maki
15 dag masla
5 jaj
20 dag cukru
2 lyzeczki proszku do pieczenia
cukier waniliowy
30-40 dag bakalii jakie kto lubi w keksie (rodzynki, orzechy, kandyzowane
owoce)

Maslo utrzec na pulchna mase, dodac cukier, utrzec, dodaj jaja a na koniec
make i calosc ucierac tak dlugo (1-2 min) az ciasto bedzie mialo
konsystencje kremu.
Dodac bakalie, przelozyc do formy keksowej i piec ok. godziny w nagrzanym
piekarniku (badz prodizu ;-)))

To ciasto zawsze mi sie udawalo, bakalie nie opadaly wiec moge je polecic.

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2001-12-15 21:49:50

Od: "Monika Sawicka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik oswald <o...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vfr7b$jki$...@o...icpnet.pl...

> bakalie

a ile tych bakalii? kg? dwa? :))
Tak powaznie: 30 dkg wstarczy? bo tyle mam...

--
Monika pozdrawia...
"Tu be-a oor nut tu be-a, thet is zee qooesshun"

1. Data: 2001-12-17 19:00:04

Od: "krecia" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o bakalie to daje na oko

Pozdrawiam