kibel, lazienka i fetor z kanalizacji

1. Data: 2004-10-06 11:37:37

Temat: kibel, lazienka i fetor z kanalizacji
Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otoz... mam w lazience miske ustepowa, typ warszawski, odplyw skierowany w
dol, produkcja KOłO, fachmani tak mi ja zainstalowali ze nie na sruby do
podloza tylko na syliokon, i teraz zaczyna skrzypiec... ale nie w tym
problem, moj problem jest nastepujacy:

1. polega na tym ze w poblizu ustepu wydobywa sie fetor z kanalizacji i
wypelnia cala lazienke, ostatnio stal sie bardzo intensywny, wczesniej
czulem to tylko przed deszczem w momencie zmniejszenia sie cisnienia
atmosferycznego... zakladam ze fachmeni zle zainstaliowali odplyw, ktory
jest nieszczelny... w klasycznych ustepach to odplyw jest z tylu wiec jakby
co to moznabylo go zakitowac, a ten?

2. ze spluczki, bo miska ustepowa to kompakt ze spolczka... kiedy
przychodzi pora deszczowa, lub wieczor i spada temperatura zaczyna z niej
obrzedliwie kapac woda, cala sie poci, nie nawidze tego!

za kazda pomoc dziekuje

1. Data: 2004-10-06 12:37:38

Temat: Re: kibel, lazienka i fetor z kanalizacji
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj w klubie

tez tak mialem - nowy sedes, stary blok i smierdzialo przy okazji deszczu i
tp.

wezwalem raz jeszcze ekipe i powiedzilem ze smierdzi a oni naprawili w
ramach gwarancji. Moze tez sprobuj.
U mnie chodzilo o to ze stare zeliwne rury odplywowe sa malo szczelne na
polaczeniach z powodu korozji. Wlozyli jeszcze raz rure z PCV z tym ze
zuzyli caly pojemnik silikonu sanitarnego. Nawet od gory zalai to
polaczenie.
I juz od 4 miesiecy jest spokoj i pieknie pachnie.

a z tym skraplaniem to czy nie masz czasem problemow z wentylacja w
lazience?

musta

1. Data: 2004-10-06 13:03:37

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 6 Oct 2004 14:37:38 +0200, na pl.rec.dom, Musta napisał(a):

> [...]
> polaczenie.
> I juz od 4 miesiecy jest spokoj i pieknie pachnie.

To stara kamienica, ale piony sa z rur PCV, zakladam wiec ze to zle
zamocowana miska klozetowa.
Nie pozostaje mi nic innego jak wezwac fachmenow, beda to juz inni, bo
poprzedni za nic swiecie nie chce przyjsc (nie ma czasu itp.) dziwne, chyba
wie ze cos spapral

> a z tym skraplaniem to czy nie masz czasem problemow z wentylacja w
> lazience?

Lazienka jest z oknem, ktore otwieram czesto nawet jakby grawitacyjna byla
jakas nie sprawna... lazinka po sufit jest cala w kaflach, moze to to?

1. Data: 2004-10-06 13:05:34

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 6 Oct 2004 14:30:04 +0100, na pl.rec.dom, Bartek Bogucki napisał(a):

> odcialbym silikon i zdial muszle, skoro capi to syfon nie dziala jak nalezy,
> co jest niemozliwe,
> sadze ze nieszczelnie nalozyli muszle na odplyw i tu jest bol, trza
> zafundowac sobie przejscioweczke gumowa aby wlazlo idealnie szczelnie, potem
> silikonem spowrotem myk do podlogi

I tak bede musial zrobic, bo nawet jak okno otworze w lazience, to fetor
jest nie do zniesienia, do tego przedmioty, reczniki i nawet papier
toaletowy nim przesiaknal

1. Data: 2004-10-06 13:30:04

Od: "Bartek Bogucki" <b...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sadze ze nieszczelnie nalozyli muszle na odplyw i tu jest bol, trza
zafundowac sobie przejscioweczke gumowa aby wlazlo idealnie szczelnie, potem

a na 2gie nie mam pojecia
pozdr bq

1. Data: 2004-10-06 13:33:37

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pozostaje mi nic innego jak wezwac fachmenow, beda to juz inni, bo
> poprzedni za nic swiecie nie chce przyjsc (nie ma czasu itp.) dziwne,
chyba
> wie ze cos spapral

masz dwie opcje:

robili na fakture - jesli tak to maja obowiazek i mozesz ich scignac
sadownie (o zwrot kosztow naprawy przez inna brygade)
jak nie na fakture - to postrasz ich skarbowka, ze niby to umawialiscie sie
ze fakture dadza po robocie a pienidze wzieli i faktory nie ma.

malo kto lubi urzad skarbowy

musta

1. Data: 2004-10-07 06:19:00

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 6 Oct 2004 15:33:37 +0200, na pl.rec.dom, Musta napisał(a):

> [...]
> jak nie na fakture - to postrasz ich skarbowka, ze niby to umawialiscie sie
> ze fakture dadza po robocie a pienidze wzieli i faktory nie ma.

Moglbym tak zrobic, ale to bylo tanio i dosc na dziwnych warunkach... bo
ten facet co mi robil lazinke to "zlota raczka" stawial kafle i podobne
inne rzeczy, do ustępu chce juz prawdziwego hydraulika... jakos sam sie
boej za to wziasc...

1. Data: 2004-10-08 07:02:30

Od: "Peesy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie też śmierdziało. Po remoncie smutni Panowie od rur podłączyli mi WC i
później umywalkę (gruba rura do WC - redukcja i dalej rurka o mniejszej
średnicy). Nie ciągneli do umywalki innej rurki - tak im było prościej.
Odległość pomiędzy umywalką a pionem wynosiłą ponad 6m. Czasami w rurze
tworzyło się podciśnienie i wysysało wodę z syfonu umywalkowego no i
niesamowicie capiło.
Takie rozwiązanie jest to błąd w sztuce. Nie można podłączać WC i umywalek
na jednej rurze kanalizacyjnej. Ponadto rura nie może być dłuższa niż 3m.

Peesy

terakota Apollo Beige
Podzielniki Ciepła
podlaczenie odkurzacza do szlifierki oscylactyjnej
nadzór budowy domu przez "Archipelag"
sedes ws pion kanalizacyjny