kibice piłki nożnej

1. Data: 2008-02-13 11:04:47

Temat: kibice piłki nożnej
Od: "bnqe" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Piszę pracę licencjacką na temat kibiców piłki nożnej. Czy ktoś z Was mógłby
mi polecić
książę, w której byłyby dobrze opisane zjawiska psychologiczne i
socjologiczne występujące
w tym środowisku?

2. Data: 2008-02-13 15:23:31

Temat: Re: kibice piłki nożnej
Od: "bnqe" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I co jest z nim??

3. Data: 2008-02-13 17:03:54

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bnqe" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> mógłby mi polecić
> książę, w której byłyby dobrze opisane zjawiska psychologiczne i

Książki nie polecę - ale poradzę abyś pochodził trochę na mecze 666 ligi -
diabeł nie jest taki straszny jak go malują.

Pozdr
Marcin

4. Data: 2008-02-13 20:05:02

Od: Diabełsön <hellboy@satan.órg> szukaj wiadomości tego autora

marcin pisze:

> Użytkownik "bnqe" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> Książki nie polecę - ale poradzę abyś pochodził trochę na mecze 666 ligi
> - diabeł nie jest taki straszny jak go malują.

wyjaśnię szybko i składnie, czym jest cierpienie

5. Data: 2008-02-15 13:31:53

Od: "bnqe" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na mecze to ja chodze od 15 lat, problem w tym ze w pracy musze sie
podeprzec
naukowymi teoriami :/

6. Data: 2008-02-15 20:16:35

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na mecze to ja chodze od 15 lat, problem w tym ze w pracy musze sie
> podeprzec
> naukowymi teoriami :/

No w takim razie - nie mam Ci nic do zaoferowania. Jednakże - pamiętam iż w
jakimś numerze "Charakterów" był artykuł na ten właśnie temat. Hmm...
Napewno tam znajdziesz ciekawe odnośniki i 'linki'. Niestety nie pamiętam z
którego to miesiąca - mogę podać jedynie tyle, że było to na przestrzeni
dwóch ostatnich lat. :)

Pozdrawiam
Marcin

SMUTNE...
szczesliwi polacy
PIEPRZE WALENTYNKI
Macie tę swoją psp.
Kolor a samopoczucie, wpływ barw na leczenie