kiedy aerować?

1. Data: 2002-09-05 06:26:13

Temat: kiedy aerować?
Od: "ClassX" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kto podzieli się wiadomościami na temat aeracji czy też wertykulacji darni.

2. Data: 2002-09-06 09:07:52

Temat: Re: kiedy aerować?
Od: "ClassX" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ClassX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> kto podzieli się wiadomościami na temat aeracji czy też wertykulacji
darni.

Nie wierzę że nikt tego nie robi. Czy zabieg wertykulatorem wykonujemy tylko
na wiosnę, czy też więcej razy w roku?

Mirosław Berkop

3. Data: 2002-09-06 09:15:49

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-09-09 05:32:58

Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> kto podzieli się wiadomościami na temat aeracji czy też wertykulacji
darni.

Nie jestem pewny czy chodzi Ci o napowietrzanie darni, czy o cięcie darni
czy o odfilcowanie darni.
Te fragmenty trawnika, które są mocno deptane napowietrzam wiosną. W tym
samym czasie odfilcowuję te fragmenty, które są mocno skołtunione.
--
:-) http://www.ogrod.prv.pl

jakie rosliny to zniosa?
Walka z chwastami - jak?
Mrówki na balkonie i w donicach z kwiatami
długosz królewski
niewiadoma