Re: kiedy ktoś na okłamuje...

1. Data: 2004-04-21 08:41:50

Temat: Re: kiedy ktoś na okłamuje...
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Apr 2004 12:15:31 +0200, na pl.sci.psychologia, ksRobak napisal(a):

> Przecież gdybyś był na moim miejscu to podpisywał byś się dalej
> tak jak się podpisujesz czyli Logan i wcale nie myślał byś tak jak JA

Jakbym był na Twoim miejscu, to podpisywałbym się Robak i byłbym kretynem.

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-04-21 10:43:03

Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

> Jakbym był na Twoim miejscu, to podpisywałbym się Robak i byłbym
> kretynem.
> --
> Logan <3

No właśnie dokładnie o tym piszę. Obojętnie czy się będziesz
podpisywał Robak, Kowalski czy Logan -- to zawsze będziesz
kretynem bo stan umysłu nie zależy od podpisu.
Przecież to oczywiste. ;D
\|/ re:

1. Data: 2004-04-21 11:26:30

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Apr 2004 12:43:03 +0200, na pl.sci.psychologia, ksRobak napisal(a):

> No właśnie dokładnie o tym piszę. Obojętnie czy się będziesz
> podpisywał Robak, Kowalski czy Logan -- to zawsze będziesz
> kretynem bo stan umysłu nie zależy od podpisu.

Przyznaj się - ojciec raczej nie zabierał cię na ryby, conie?

Po kiego chuja udajesz, idiotę?
Nie piszemy przecież o tym, kto jak się podpisuje, tylko kim jest (i kim by
był - ale te założenia są makabryczne), paskudna czyścipało.

1. Data: 2004-04-21 13:54:53

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl>
> [...]

> Nie piszemy przecież o tym, kto jak się podpisuje, tylko kim jest (i kim
> by był - ale te założenia są makabryczne), paskudna czyścipało.

chech Logan,, Ty to chyba jesteś odwrotny?? :o)
Najpierw piszesz, że "Jakbym był na Twoim miejscu, to podpisywałbym
się Robak i byłbym kretynem." -- więc ja Ci przyznaję rację, że obojętnie
jak byś się nie podpisywał to będziesz kretynem a Ty na to zamiast
się cieszyć, że jesteś kretynem to zmieniasz temat - czym chesz mi
czynnie udowodnić, że nie tylko nazywasz samego siebie kretynem
ale także zachowujesz się jak kretyn.
Zgadzam się z Tobą. Jesteś kretynem i potwierdziłeś to naocznie.
Więc ciesz się z tego, że przyznaję Ci rację. O rybkach możemy
porozmawiać w innym temacie. :-)
\|/ re:

1. Data: 2004-04-21 14:33:50

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Apr 2004 15:54:53 +0200, na pl.sci.psychologia, ksRobak napisal(a):

> :-)

Jeśli się uśmiechasz, to znaczy, że jest ci z tym wszystkim dobrze. A skoro
jest, to nie będę się czepiał.
Poproszę tylko po raz kolejny: nie uzewnętrzniaj się tak bardzo na naszej
grupie, dobrze?

1. Data: 2004-04-21 15:20:35

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Logan"
> <dobrze?>

dobrze! a będzie jeszcze lepiej hehe :)
\|/ re:

1. Data: 2004-04-22 10:38:02

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Apr 2004 17:20:35 +0200, na pl.sci.psychologia, ksRobak napisal(a):

> dobrze! a będzie jeszcze lepiej hehe :)

Eee, chuj ci w kominek.

1. Data: 2004-04-22 10:59:47

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan <f...@e...pl> wrote in

> Eee, chuj ci w kominek.

Chuj ci w kominek!
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Jesli ktos Ci zarzuca apatie i ignorancje, odpowiedz: "Moze... Nie wiem... Gowno mnie
to obchodzi".

1. Data: 2004-04-22 11:13:49

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 22 Apr 2004 10:59:47 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, KOMINEK
napisal(a):

> Chuj ci w kominek!

Kominek!

1. Data: 2004-04-22 11:28:48

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl>
napisal(a):

> Eee, chuj ci w kominek.
> --
> Logan <3

to by było chujowo :-(
\|/ re:

Re: a ja kominka i bluzgacza lubie i popieram: Archetyp trickstera.
Re: CHAT - propozycja
Re: Co z tym zrobić? POMOCY !!! :(
piszcie sensownie, albo wogóle nie piszcie
Re: czemu nie można cały czas być szczęśliwym?