kiedy można ubiegać się o refundację zmniejszenia piersi

1. Data: 2005-05-13 11:41:28

Temat: kiedy można ubiegać się o refundację zmniejszenia piersi
Od: "M" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie. Czy jakiś konkretny specjalista przeprowadza takie
badania?
Trzeba stawać przed komisją?
Czy jeśli NFS zgadza się refundować zabieg, to sam określa szpital gdzie ma
zostać wykonany,
czy może wybiera się specjalistę, NFS wpłaca mu pewno określoną kwotę a
resztę pokrywa pacjent?
dziękuję

2. Data: 2005-05-13 13:16:16

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ma
> zostać wykonany,
> czy może wybiera się specjalistę, NFS wpłaca mu pewno określoną kwotę a

NFS??? a co to za organizacja, firma?

Pozdrawiam, Marta

3. Data: 2005-05-13 13:20:12

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/13/2005 1:41 PM,Użytkownik M usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> zostać wykonany,
> czy może wybiera się specjalistę, NFS wpłaca mu pewno określoną kwotę a

Nie wiem, czy taki zabieg w ogóle podlega refundacji. Rekonstrukcja
piersi owszem, ale zmniejszenie to chyba tylko wtedy, jeśli wykazałoby
się, że będzie to miało wpływ na poprawę stanu zdrowia. Nie mam pojęcia,
do jakiego lekarza się z tym zwrócić. Może najpierw do zaufanego ginekologa?

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

4. Data: 2005-05-13 13:30:49

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> [...]
> się, że będzie to miało wpływ na poprawę stanu zdrowia. Nie mam
> pojęcia, do jakiego lekarza się z tym zwrócić. Może najpierw do zaufanego

Refunduja, glownie z powodu obciazenia kregoslupa. Dlatego sadze, ze warto o
to pytac ortopede. Moj niestety nie chcial sluchac ze mnie bola krzyze z
powodu duzego biustu [i pewnie slabych miesni], wolal faszczerowac mnie
lekami i fizykoterapia. Nie pomoglo.

Zazula

5. Data: 2005-05-13 13:46:13

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:
> [...]
> bola krzyze z powodu duzego biustu [i pewnie slabych miesni], wolal
> faszczerowac mnie lekami i fizykoterapia. Nie pomoglo.

Tutaj przyklad, gdzie moim zdaniem widac, ze kobieta musiala nosic ogromny
ciezar. Nie jest to reklama lekarza.
http://www.chp.pl/redukcja_piersi.html

Zazula

6. Data: 2005-05-13 15:44:32

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 May 2005 15:46:13 +0200, Zazula napisał(a):

> Tutaj przyklad, gdzie moim zdaniem widac, ze kobieta musiala nosic ogromny
> ciezar. Nie jest to reklama lekarza.
> http://www.chp.pl/redukcja_piersi.html

Torpedos zamieniły się w melonos :)

P.S.Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać. Jeszcze raz przepraszam.
Trapez
www.trapezonet.republika.pl

7. Data: 2005-05-13 16:41:08

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kriepa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> NFS??? a co to za organizacja, firma?

mi sie kojarzy jedynie z Need For Speed - btw fajna gra:D
--
gg

8. Data: 2005-05-13 16:53:51

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Torpedos zamieniły się w melonos :)
> P.S.Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać. Jeszcze raz przepraszam.

Jaka ta natura nie sprawiedliwa jednej dala za duzo innej za malo. Jak dla
mnie masakra to zdjecia przed w "Zabiegi powiększania piersi (pod mięsień)"

Zastanawiam sie wlasnie czy ja przypadkiem nie mam wiekszych:P

BTW czym sie te pod miesien od tych pod gruczol roznia, bo z tego co
widze to te pod miesien wychodza calkowicie nienaturalnie:( fuuj
--
gg

zespół Klinefeltera
Dobry dermatolog-Gliwice lub Zabrze
Dlaczego portale medyczne są dostępne tylko dla lekarzy?
Poziom CA-125
{NTG/ SPAM} Jeśli ukradną Tobie komórkę....