kiedys

71. Data: 2009-02-05 21:48:55

Temat: Re: kiedys
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Oj tam, z nudów pewnie się do nich odezwała i/albo z nudów na psp wrzuciła.

Możliwe, ale coś tam jej jednak zgrzyta. Trzeba rozpracować. ;)

Ewa

72. Data: 2009-02-05 21:52:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> nierealistyczny status "w razie pożaru zbić szybkę".

I co, zbijałeś kiedyś tę szybkę w razie pożaru?

Mnie się raz kiedyś zdarzyło, ale lepsze byłoby chyba wyjście awaryjne ;)

Ewa

73. Data: 2009-02-05 21:55:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Feb 2009 22:36:41 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> A miały aż tak dużą wartość?
>
> Saulo

Ludzie? - miały większą, na pewno :-)

74. Data: 2009-02-05 21:59:08

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> Ludzie? - miały większą, na pewno :-)

A ono?
Bo na mnie nie zrobiło dobrego wrażenia po tym, co napisałaś z biegu wyżej.

Saulo

75. Data: 2009-02-05 22:05:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Feb 2009 22:59:08 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>

> A ono?
> Bo na mnie nie zrobiło dobrego wrażenia po tym, co napisałaś z biegu wyżej.
>
> Saulo

Ono tez miało - ponieważ samo zestawienie miało za zadanie nie przyrównanie
samych obiektów do siebie, lecz mechanizmów ludzkiego działania i budzenia
refleksji post. Czyli miało jednak wartość, bo niektórzy oczywiście
skupiają się tylko na podmiocie w zdaniach, a mniej na sensie. Stąd np
posądzanie mnie o antyżydostwo. Też.

76. Data: 2009-02-05 22:11:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> samych obiektów do siebie, lecz mechanizmów ludzkiego działania i budzenia

Czy mechanizm działania nie idzie jakoś w parze z "obiektami", i od
nichże właśnie nie zależy?

No nie, XL, naprawdę nie musisz się wypowiadać w tej sprawie, skoro
miałaś od zawsze tylko jeden obiekt.

Ewa

77. Data: 2009-02-05 22:20:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Feb 2009 23:11:27 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> nichże właśnie nie zależy?
>
> No nie, XL, naprawdę nie musisz się wypowiadać w tej sprawie, skoro

No ale przeciez nie jedyny dostępny, nie? - parę wyborów trza było dokonać
;-)

78. Data: 2009-02-05 22:25:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No ale przeciez nie jedyny dostępny, nie? - parę wyborów trza było dokonać
> ;-)

Nie wiesz, co to znaczy np. spotkać byłego. :)

Ewa

79. Data: 2009-02-05 22:34:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Feb 2009 23:25:08 +0100, medea napisał(a):

> Nie wiesz, co to znaczy np. spotkać byłego. :)
>
> Ewa

Oj, wiem, wiem - i nie mam absolutnie takich smutnych refleksji, jak
Himerka po takich spotkaniach. Zawsze się CIESZĘ, że to jest były - jakiś
taki jeden z drugim tępawy... Widzę, że mi się kryteria od tamtych czasów
wcaleawcale nie zmieniły... i żałuję tylko czasu, który straciliśmy z moim
TŻ (w liceum, w liceum) na te chwilowe, na szczęście nieliczne (raptem 2)
rozstania. Zresztą generowane przeze mnie, głupią kozę wtedy, żesz. Tia,
potem musiałam prosić o wybaczenie, co do dziś mi jest wypominane nieraz
złośliwie, w dodatku przy dzieciach ;-PPP

80. Data: 2009-02-05 22:43:48

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> I co, zbijałeś kiedyś tę szybkę w razie pożaru?
>
> Mnie się raz kiedyś zdarzyło, ale lepsze byłoby chyba wyjście awaryjne ;)

w pewnym sensie
ten status niby się już określił, ale nie okrzepł :)

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

Przepraszam gazebo.
Chorwacka wioska
Co powie Wódz?