kiedyś było fajniej

1. Data: 2006-09-28 18:42:16

Temat: kiedyś było fajniej
Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy zacząłem czytać i identyfikować się z grupą było fajnie miałem problem
pomogliście. Sam też starałem się jak mogłem aby być użytecznym. Ale teraz
mam problemy z identyfikacją czy to ja sfiksowałem czy na grupie połowa to
wariaci. Panslawista co pięć minut mędzi sam nie wiądząc o czym<bezrobotny
czy jak> na dokładkę reklamuje hg wie co, inny upśledzony umysłowo wywodzi
jakieś antysemickie teorie jeszcze innego trapią erotyczne obsesje.Proszę
tych normalnych ignorujmy wariatów z wyboru. andro.

2. Data: 2006-09-28 18:48:25

Temat: Re: kiedyś było fajniej
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"andro" <k...@p...tp.pl> wrote in message
> [...]
> jakieś antysemickie teorie jeszcze innego trapią erotyczne obsesje.Proszę
> tych normalnych ignorujmy wariatów z wyboru. andro.

Masz cienki dowcip.

3. Data: 2006-09-28 18:51:50

Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andro" <k...@p...tp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakieś antysemickie teorie jeszcze innego trapią erotyczne obsesje.Proszę
> tych normalnych ignorujmy wariatów z wyboru. andro.

nie bardzo cię rozumiem, przecież istnieją filtry wiadomości , ustaw sobie
delikwentów na filtrze i masz problem z głowy

Andrzej

4. Data: 2006-09-28 18:54:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ABC" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> nie bardzo cię rozumiem, przecież istnieją filtry wiadomości , ustaw sobie
> delikwentów na filtrze i masz problem z głowy
>
> Andrzej

Ma ciśnienie na objawienie.

5. Data: 2006-09-28 19:05:20

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ABC" <a...@p...onet.pl> napisał
> nie bardzo cię rozumiem, przecież istnieją filtry wiadomości , ustaw sobie
> delikwentów na filtrze i masz problem z głowy

On prosi o to, aby przez odpowiadanie trollom nie wyciągać ich z jego KF-a,
czyli żeby nie musiał czytać wypocin trolli w odpowiedziach na nie. Od tego
jest co prawda scoring ale nie wszystkie czytniki go posiadają. Chodzi o to,
aby za pomocą rozumu - a nie środków technicznych (przymus ich zastosowania
to taki sam przymus jak każdy inny) - unikać szkodników...

M.

6. Data: 2006-09-28 19:11:37

Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Chodzi o to, aby za pomocą rozumu - a nie środków technicznych (przymus
> ich zastosowania to taki sam przymus jak każdy inny) - unikać

ja to rozumiem, tylko w dzisiejszych czasach palantów podobnych do
"naszych" jest sporo na każdej grupie i każdy sposób jest dobry żeby sobie
poradzić, nawet techniczny.

Jędrek

7. Data: 2006-09-28 19:23:00

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja to rozumiem, tylko w dzisiejszych czasach palantów podobnych do
> "naszych" jest sporo na każdej grupie i każdy sposób jest dobry żeby sobie

Tak, ale dla mnie najlepszym czytnikiem newsów jest najbardziej popularny OE
a ten program pozbawiony jest mechanizmu eliminującego trolli na dobre. Aby
zastosować kompletne rozwiązanie *musiałbym* zmienić moją ulubioną aplikację
na jakąś inną. A ja (i inni) nie chcę tego *musiałbym*.
BTW to apel andro przypomina "wołanie na puszczy", bo nie ma takiej siły,
która by powstrzymała np. przypadkowego niusowicza przed wdaniem się w
polemikę z trollem - wiem po sobie ;)
Nie zmienia to jednak nic w tym, że sama idea niereagowania jest słuszna i
jako taką należy ją stosować. Ponoć na trolli najlepsze jest niedokarmianie
:)
Pozostaje też wiedza i kontakty z ISP ale to kolejne *musiałbym*, więc...

M.

8. Data: 2006-09-28 19:28:03

Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ale dla mnie najlepszym czytnikiem newsów jest najbardziej popularny
> OE
> a ten program pozbawiony jest mechanizmu eliminującego trolli na dobre.

na dobre nie, ale prosta blokada wiadomości od niechcianego palanta jest
bardzo skuteczna i możliwa bez większego problemu

ps. i najważniejsze że działa
Jędrek

9. Data: 2006-09-28 19:48:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na dobre nie, ale prosta blokada wiadomości od niechcianego palanta jest
> bardzo skuteczna i możliwa bez większego problemu

Jak to palanty widzą siebie jak w lustrze...

10. Data: 2006-09-28 19:52:29

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ABC" <a...@p...onet.pl> napisał
> na dobre nie, ale prosta blokada wiadomości od niechcianego palanta jest
> bardzo skuteczna i możliwa bez większego problemu
>
> ps. i najważniejsze że działa

Nie mam zamiaru się kłócić a jedynie przekonać, że blokada trolli w umyśle
jest na pewno lepsza od metod technicznych.
Przykładem niech będzie moja walka ze spamem na serwerze firmowym. Ludzie
narzekają, że wciąż dostają spam jednocześnie ani trochę nie stosując się do
moich zaleceń - właściwie to robią wszystko aby ten spam dostawać. Ale
narzekają... Co z tego, że posiadamy system ochrony kupiony za kilka k$
jeśli to właśnie jego użytkownicy lekceważą problem - ich problem?
Może wciąż niejasno się wyrażam dlatego już na koniec: nikt mnie nie
przekona, że technika załatwi sprawę. Nie, ponieważ "na technikę zawsze
znajdzie się inną technikę" - prawie cytat ze "Zmienników" ;)

okidoki - EOT z mojej strony. Mam nadzieję, że pomogłem.

M.

likier miętowy
lekki sernik - jak?
Dobre to