kiedyś było fajniej

11. Data: 2006-09-28 20:00:19

Temat: Re: kiedyś było fajniej
Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> okidoki - EOT z mojej strony. Mam nadzieję, że pomogłem.

mnie nie musiałeś, ja nie mam z tym problemu
Jędrek

12. Data: 2006-09-28 20:03:59

Od: "maślak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andro" <k...@p...tp.pl> napisał w wiadomości
> Kiedy zacząłem czytać i identyfikować się z grupą było fajnie miałem
> problem
> pomogliście. Sam też starałem się jak mogłem aby być użytecznym. Ale teraz
> mam problemy z identyfikacją czy to ja sfiksowałem czy na grupie połowa to
> wariaci.

Ja bym się na Twoim miejscu przebadał psychiatrycznie.

> Panslawista co pięć minut mędzi sam nie wiądząc o czym

Slavi jest bosko zakręcony.
A najśmieszniejsze są reakcje na te jego wędrówki poprzez światy, w których
żyje.

<bezrobotny czy jak>

Emeryt policyjny.

> na dokładkę reklamuje hg wie co,

Reklama zawsze jest kłamliwa.

> inny upśledzony umysłowo wywodzi jakieś antysemickie teorie jeszcze innego
> trapią erotyczne
> obsesje.

Sądzisz, że Slavi jest antysemitą na tle seksualnym. Ciekawa hipoteza!

> Proszę tych normalnych ignorujmy wariatów z wyboru.

Zmieńmy szyk zdania:

Proszę wariatów ignorujmy tych normalnych z wyboru.
lub
Proszę ignorujmy tych normalnych wariatów z wyboru.
lub
Proszę tych normalnych z wyboru ignorujmy wariatów.
lub
Proszę tych wariatów z wyboru ignorujmy normalnych.
lub
Proszę tych z wyboru ignorujmy normalnych wariatów.

Co to ja jeszcze chciałem tu napisać?

maślak

13. Data: 2006-09-28 20:20:40

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maślak" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
>
> Slavi jest bosko zakręcony.
> A najśmieszniejsze są reakcje na te jego wędrówki poprzez światy, w

GWno prawda - byłem kolejarzem - radiowcem (od radiotelefonów)...

> Sądzisz, że Slavi jest antysemitą na tle seksualnym. Ciekawa hipoteza!

He...he, boskie!!! ;-P)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))

14. Data: 2006-09-28 20:37:27

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ABC" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mnie nie musiałeś, ja nie mam z tym problemu
> Jędrek

po przeczytanu tego watku jestem prawie pewien ze ktos sie podszywa pod
Panslaviste. wczesniejszy Panslavista nie cial postow, pisal zupelnie innym
stylem... a ten cham co teraz skrobie... po prostu brak slow... przechodzi
samego siebie.
jesli to jednak ta sama osoba to .... boj sie narodzie.... troll to malo
powiedziane.

15. Data: 2006-09-28 21:06:26

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darkblue" <n...@n...pl> wrote in message

Nie obrzucę cię wyzwiskami, zbyt samego siebie szanuję.

16. Data: 2006-09-29 06:31:57

Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> samego siebie.
> jesli to jednak ta sama osoba to .... boj sie narodzie.... troll to malo

przyroda nie znosi pustki, zawsze jest tak że COŚ ją wypełnia
Jędrek

17. Data: 2006-09-29 06:46:40

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ABC" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> przyroda nie znosi pustki, zawsze jest tak że COŚ ją wypełnia

Choćby:
> Jędrek

likier miętowy
lekki sernik - jak?