kiepskie żyły

1. Data: 2006-10-21 06:14:22

Temat: kiepskie żyły
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

odkad pamietam, mam marne zyly do pobierania krwi. musze trafic na bardzo
sprawna manualnie pielegniarke, zeby pobrala szybko i bezpolesnie za 1
razem. zwykle kluja mnie 3-4 razy i w koncu krew pobierana jest z bolesnych
miejsc, innych, niz zgiecie reki - z dloni, nagdarstka. nie pomaga picie
przed badaniem wody. moze jest jakis sposob na polepszenie sobie tych zyl?
trudnosci w pobieraniu krwi przez pielegniarki powoduja u mnie coraz wieksza
schize i strach:(

2. Data: 2006-10-21 14:06:50

Temat: Re: kiepskie żyły
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomaga picie przed badaniem wody. moze jest jakis sposob na polepszenie
> sobie tych zyl? trudnosci w pobieraniu krwi przez pielegniarki powoduja u

Podaje za farmindexem lekarskim:
rutinoskorbin,
rutinoven,
rurovit.

j.

3. Data: 2006-10-21 14:45:48

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):
> [...]
> trudnosci w pobieraniu krwi przez pielegniarki powoduja u mnie coraz wieksza

Polepsz sobie pielegniarkę, albo ją zmień.

--
Kaja

4. Data: 2006-10-21 16:59:11

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Podaje za farmindexem lekarskim:
> rutinoskorbin,
> rutinoven,
> rurovit.

ale te proszki maja wzmocnic zyly, a u mnie panie nie potrafia znalezc zyl.
na cala przychodnie tylko 1 pani trafia za 1 razem, wiec jednak te zyly sa:(

5. Data: 2006-10-22 16:40:19

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):

> ale te proszki maja wzmocnic zyly, a u mnie panie nie potrafia znalezc zyl.
> na cala przychodnie tylko 1 pani trafia za 1 razem, wiec jednak te zyly sa:(

Ćwicz- najlepiej ściskając i rozluźniając pięść z miękką gumową albo
materiałową piłeczką.

pzdr.
R*

Ortodonta - Katowice
Jakie studia i uczelnia (genetyka ludzka, wirusy, nanotechnologia)
acidum e-aminocapronicum ciąża płód
biopsja tarczycy
Przychodnia Sportowo - Lekarska