kilka nowych foterk

1. Data: 2004-07-13 18:37:56

Temat: kilka nowych foterk
Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam urlopowo!!
powiesiłem kilka nowych fotek, niestety jakość jest kiepska.
skaner ma kiepską rozdzielczość, a cyfrówki chwilowo "nima"
pozdrawiam jacek

2. Data: 2004-07-13 18:43:00

Temat: Re: kilka nowych foterk
Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałem o adresie: www.jwalewski.republika.pl

3. Data: 2004-07-13 20:03:07

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a) w wiadomości: ...
>zapomniałem o adresie: www.jwalewski.republika.pl

Komu urlopowo, temu urlopowo, sympatycznych gosci masz w ogrodzie :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2004-07-14 06:30:39

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jul 2004 20:37:56 +0200, "Jacek" <j...@o...pl>
wrote:

>powiesiłem kilka nowych fotek,

Ładne roślinki, fajnie wyglądają te liście słoneczników w
towarzystwie lwich paszczy :)
Winnicę pewnie będziesz musiał jakoś rozluźnić? Na tej
powierzchni to pewnie z 1 krzaczek zostaw, resztę wrżnij w pień
;))) Na co komu tyle chwastów? :)))
No i podziwiam obudowę studni; własna robota, jak wnioskuję z
podpisu?

Pozdrawiam,
Anka :)

5. Data: 2004-07-14 06:41:50

Temat: Odp: kilka nowych foterk
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie techniczne: czy nie miałeś problemów z otwieraniem się galerii? Gdy
ja zrobiłam swoją w tym programie, po przetransferowaniu nie chciały się
otwierać on-line...
Pozdrav.Rene

6. Data: 2004-07-14 06:51:48

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Winnicę pewnie będziesz musiał jakoś rozluźnić? Na tej
| powierzchni to pewnie z 1 krzaczek zostaw, resztę wrżnij w pień
| ;))) Na co komu tyle chwastów? :)))

Te winorośla są juz zamówione przez moich znajomych, pójdą na wymianę :-)))

| No i podziwiam obudowę studni; własna robota, jak wnioskuję z
| podpisu?

Tak, córka trochę pomagała.

Pozdrawiam nadal urlopowo
Jacek

7. Data: 2004-07-14 07:16:54

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Pytanie techniczne: czy nie miałeś problemów z otwieraniem się galerii?
Gdy
| ja zrobiłam swoją w tym programie, po przetransferowaniu nie chciały się
| otwierać on-line...

Czasami miałem problem z pojedynczymi fotkami, były niewidoczne
pozdrawiam Jacek

8. Data: 2004-07-14 10:50:30

Temat: Odp: kilka nowych fotek
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasami miałem problem z pojedynczymi fotkami, były niewidoczne
> pozdrawiam Jacek
U mnie nie znajdowała przeglądarka całych stron - pisała że strona do któej
odnosi się link nie istnieje albo coś w tym stylu...
Pozdrav.Rene

9. Data: 2004-07-15 06:12:05

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał:

> powiesiłem kilka nowych fotek www.jwalewski.republika.pl

Na drugiej stronie galerii dmuchawce oznaczona ?1 - to kozibród:
http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Tragopogon_praten
sis.htm

Pozdrawiam z wiatrem :-)
Zbyszek

10. Data: 2004-07-18 05:55:17

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Te winorośla są juz zamówione przez moich znajomych, pójdą na wymianę
:-)))

A cóż to jest to "babie ucho"? Pierwszy raz widzę taką roślinę.
Anka

> Pozdrawiam nadal urlopowo
> Jacek

kompost i kawa