kilka zdjęć

11. Data: 2004-07-14 10:08:09

Temat: Re: kilka zdjęć
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

silvia wrote:

> to swój ogród skończe chyba za 15 lat :-))
> silvia

Optymistka. :)

Pozdrawiam
Bea

12. Data: 2004-07-14 10:09:59

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:
> Witam Grupowiczów,
>
> Śledzę od pewnego czasu (w dobrym tego słowa znaczeniu) co dzieje się na
> liście dyskusyjnej.
> W sobotę zrobiłem kilka fotek w moim ogrodzie. Jeśli pozwolicie chciałbym je
> zaprezentować. http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_wojtek
>
> Pozdrawiam,

Ładny ogród. Jaką ma powierzchnię i ile lat już rosnie?

Pozdrawiam
Bea

13. Data: 2004-07-14 17:43:21

Od: "silvia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:40F50609.8040206@poczta.onet.pl...

> Optymistka. :)

no cóż optymistą zawsze można być bo i pomarzyć dobra rzecz :-)) ale głównie
chodziło mi o to że będę mogła przynajmniej usiąść wygodnie na drewnianej
ławce i naciszyć oczyć ładnymi roślinkami bo jak narazie dookoła mam tylko
plac budowy i jak narazie zagospodarowany niewielki kawałeczek działki
reszta w trakcie planów i realizacji. Wiem że ogrodu nigdy się nie kończy
ale przez 15 lat można bardzo bardzo wiele zrobić.

Pozdrawiam

silvia

14. Data: 2004-07-14 18:50:32

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"silvia" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> no cóż optymistą zawsze można być bo i pomarzyć dobra rzecz :-)) ale głównie
> chodziło mi o to że będę mogła przynajmniej usiąść wygodnie na drewnianej
> ławce i naciszyć oczyć ładnymi roślinkami

To tez nie takie proste. Siadasz sobie wygodnie na drewnianej laweczce,
cieszysz oczy ladnymi roslinkami, a tu nagle w oko wpada ci CHWAST.
Wstajesz z wygodnej drewnianej laweczki, wyrywasz chwasta, a tam drugi chwast.
A obok mszyce czy slimaki zjadaja Ci ladne roslinki. I w ten sposob na tej laweczce
duzo nie posiedzisz...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2004-07-14 19:33:33

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
> [...]
chwast.
> A obok mszyce czy slimaki zjadaja Ci ladne roslinki. I w ten sposob na

Co prawda to prawda. Ponoć 60% roślin zielnych rosnących w Europie
pochodzi z Ameryki, żeby było weselej również większość chwastów ma ten
sam rodowód.
:-(((
--
Pozdrawiam, Jerzy

16. Data: 2004-07-14 19:36:43

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:YffJc.351$X.48@fe1.columbus.rr.com...
> [...]
chwast.
> A obok mszyce czy slimaki zjadaja Ci ladne roslinki. I w ten sposob na tej

a ja myślałam, że to tylko ja ma takie zboczenie ;-)
boję się iść przed praca do ogrodu, bo potem mam brud za paznokciami :)
i wyjdę na niechluja jak pisała kiedyś Zuzia :(

pozdr
Ania

17. Data: 2004-07-14 19:37:04

Od: "silvia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chwast.
> A obok mszyce czy slimaki zjadaja Ci ladne roslinki. I w ten sposob na tej

no ładnie człowiek tu sobie rotacza wizje sielankowego wypoczynku a tu
porosze "długo nie posiedzisz" :-)))) fakt faktem mam teraz malutki mini
ogródeczek i już mnie dobija to że po paru dniach porządnego wypielenia
rosną młode , jędrne roślinki typu CHWASTY i nie tylko i co ...........
robota od nowa.
pozdrówka

silvia

18. Data: 2004-07-14 20:21:53

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ogródeczek i już mnie dobija to że po paru dniach porządnego wypielenia
> rosną młode , jędrne roślinki typu CHWASTY i nie tylko i co ...........

Posadź rośliny duże, wokół których nie trzeba pielić. Ja tak robię i
tylko w pierwszych miesiącach wiosny zamin liściory funkii, rodgersji,
świecznic nie zasłonią gleby. Potem to już nie da się między byliny :-D

Serdecznie Miłka

19. Data: 2004-07-14 20:33:16

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

silvia wrote:

> [...]
> ławce i naciszyć oczyć ładnymi roślinkami bo jak narazie dookoła mam tylko
> plac budowy i jak narazie zagospodarowany niewielki kawałeczek działki

To tak jak ja. Na szczęśćie w rogu działki mam kilkanaście starych drzew
i mały warzywnik w drugim rogu, więc nie jest to takie straszne klepisko.

Pozdrawiam
Bea

20. Data: 2004-07-14 20:55:08

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Onet wrote:
> [...]
> boję się iść przed praca do ogrodu, bo potem mam brud za paznokciami :)
> i wyjdę na niechluja jak pisała kiedyś Zuzia :(

Też tak mam. Raz złapałam się nawet na tym, że wyrwałam jakiegoś
chwaściora w ogrodzie u znajomych.
A przeciez to okropny nietakt.

Pozdrawiam
Bea