kilka zdjęć

21. Data: 2004-07-14 21:19:27

Temat: Re: kilka zdjęć
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co prawda to prawda. Ponoć 60% roślin zielnych rosnących w Europie
> pochodzi z Ameryki, żeby było weselej również większość chwastów ma ten
> sam rodowód.
> :-(((
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Ten internet Cię wykończy, a sam wykończysz grupę;-)

Pozdrawia omijając boletus

22. Data: 2004-07-15 07:00:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:40F59DAC.1090907@poczta.onet.pl...

| Też tak mam. Raz złapałam się nawet na tym, że wyrwałam jakiegoś
| chwaściora w ogrodzie u znajomych.
| A przeciez to okropny nietakt.

Myślę, że nietakt byłby tylko wtedy, gdyby to było coś super rzadkiego, a Ty
osądziłabyś, że chwast:-)
Wyrywanie chwastów u znajomych niestety też się staje odruchowe:-(

Pozdrawiam, Basia.

23. Data: 2004-07-15 07:35:41

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> [...]
> wiadomości news:40F59DAC.1090907@poczta.onet.pl...

> Myślę, że nietakt byłby tylko wtedy, gdyby to było coś super rzadkiego, a Ty

Mnie się wydaje, że to tak samo jakbym u kogoś w domu zaczęła sprzątać.
Niektóre gospodynie poczułyby się urażone. A ten chwast to zwykła komosa
była.

> Pozdrawiam, Basia.

Pozdrawiam
Bea

24. Data: 2004-07-15 08:06:53

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>

> Ten internet Cię wykończy, a sam wykończysz grupę;-)

???
Możesz to trochę rozwinąć, minimalisto.
;-(
--
Pozdrawiam, Jerzy

25. Data: 2004-07-15 09:04:11

Temat: Odp: kilka zdjęć
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
Ty
> osądziłabyś, że chwast:-)
> Wyrywanie chwastów u znajomych niestety też się staje odruchowe:-(

Heh ! Ja tak straciłam dziewięćsiła otrzymanego od byłego grupowicza z jego
górzystej działki. Pewna znajoma przechodząc się po ogrodzie stwierdziła że
taki okropny oset wyrósł na takiej ładnej kolorowej rabacie i go za łeb(:-(.
Gdy znalazłam dwa zwiędnięte biedactwa na ścieżce , było już za późno na
ratunek .
Pozdrawiam wspominkowo - Jagoda

26. Data: 2004-07-15 09:28:08

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cd41po$loh$1@nemesis.news.tpi.pl Ania Onet
<a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

> a ja myślałam, że to tylko ja ma takie zboczenie ;-)
> boję się iść przed praca do ogrodu, bo potem mam brud za paznokciami
> :) i wyjdę na niechluja jak pisała kiedyś Zuzia :(

Hejka. Problem może rozwiązać postawiona na drodze z ogrodu do
pracy miska namoczonych do uprania skarpetek. :-)
Pozdrawiam pomysłowo Ja...cki

27. Data: 2004-07-18 05:40:13

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Tue, 13 Jul 2004 21:27:53 GMT, Michal Misiurewicz

> I to jest najszczersza prawda :-)

I najmilsza prawda :).
Anka

28. Data: 2004-07-18 05:43:32

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

narazie dookoła mam tylko
> plac budowy i jak narazie zagospodarowany niewielki kawałeczek działki
> reszta w trakcie planów i realizacji. Wiem że ogrodu nigdy się nie kończy
> ale przez 15 lat można bardzo bardzo wiele zrobić.

zrobiłaś w ogrodzie?" Żeby chociaż we wrześniu je stawiali. Ale nie.
Anka

> Pozdrawiam
>
> silvia

Kolejne pytania nowicjuszki