kiwi

1. Data: 2006-08-18 21:08:24

Temat: kiwi
Od: marek <m...@o...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję informacji na temat uprawy kiwi w Internecie. Chodzi o jak
najdokładniejsze informacje. Może jakieś pliki pdf, albo specjalne
strony (serwisy) poświęcone kiwi.

Możecie coś polecić?

marek

2. Data: 2006-08-18 21:24:40

Temat: Re: kiwi
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję informacji na temat uprawy kiwi w Internecie.
> Możecie coś polecić?
> marek
Raczej sie nie da :-)...... a tak serio to wrzuć w google temat i
najszybciej coś znajdziesz. pozdrawiam maria.

3. Data: 2006-08-18 21:25:03

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

marek napisał(a):
> Poszukuję informacji na temat uprawy kiwi w Internecie.
Obawiam się, że w Internecie nie da się uprawiać kiwi.

4. Data: 2006-08-18 21:25:43

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-08-19 02:26:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marek" <m...@o...zgora.pl> wrote in message
> Poszukuję informacji na temat uprawy kiwi w Internecie. Chodzi o jak
> najdokładniejsze informacje. Może jakieś pliki pdf, albo specjalne strony
> [...]

Ta roślina to aktynidia - szukaj na rosyjskich stronach, o ile znasz język.

6. Data: 2006-08-19 04:33:40

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję informacji na temat uprawy kiwi w Internecie. Chodzi o jak
> najdokładniejsze informacje. Może jakieś pliki pdf, albo specjalne
> [...]

Co konkretnie chcesz wiedzieć? Wystarczy wsadzić do ziemi w ciepłym miejscu,
dać jej podporę i czekać na owoce.Jeśli nie jest to aktinidia chińska.
Mam w tej chwili owoce na Ananasnaja, Hardy Red,kilku krzakach ostrolistnej,
własnych siewkach.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2006-08-19 05:47:44

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

marek wrote:

> Poszukuję informacji na temat uprawy kiwi w Internecie. Chodzi o jak
> najdokładniejsze informacje. Może jakieś pliki pdf, albo specjalne
> strony (serwisy) poświęcone kiwi.

Szukaj "aktinidia ostrolistna"
Google dają
około 1,960 w języku Polski dla zapytanie "aktinidia ostrolistna".

Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

8. Data: 2006-08-19 08:16:28

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" <m...@o...zgora.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję informacji na temat uprawy kiwi w Internecie. Chodzi o jak
> najdokładniejsze informacje. Może jakieś pliki pdf, albo specjalne strony
> [...]

Kiwi należy do pnączy rodzaju aktinidii liczącego ok 30 gatunków. W
Internecie znalazłem stronę www/pnącza.info/cgi/frame.cgi?aktinidia
zawierającą m.in wymaga tego rodzaju.
Proszę wpisać w okienko google "owoc kiwi" Ukarże się masa linków do różnych
stron związanych z tym tematem...

Pozdrawiam

Marek

9. Data: 2006-08-19 11:26:55

Od: marek <m...@o...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuę. O to chodziło. Znalazłem kilka ciekawych szczegółowo
opisujących stron o uprawie, prowadzeniu (cięciach) dzięki WAM!

Na początek wystarczy.

Pozdrawiam:
Marek

10. Data: 2006-08-20 05:04:43

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukaj "aktinidia ostrolistna"
> Google dają
> około 1,960 w języku Polski dla zapytanie "aktinidia ostrolistna".

Kiwi to aktinidia chińska, nie nadaje się do naszego klimatu.
POzdrawiam.Mirzan

Grzybienie
[ot] ale dzis wiało w świętokrzyskim!!!
nie śmiać się! :-(((