klamka/nieklamka

1. Data: 2011-01-18 12:32:30

Temat: klamka/nieklamka
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam klamki która jak najmniej odstaje od drzwi
drzwi większość czasu otwarte, jednak są przymykane
często ktoś przchodząc chaczy/uderza
myślałem nad gałkami, ale to mimo wszystko odstaje

szukam klamki która nie będzie odstawać, tak że nie chwyci ręką, tylko
samymi palcami przyciśnie w dół

pewnie ktoś zaproponuje by schować tę klamkę gdzieś blisko, nie bardzo o to
chodzi, jakaś minimalna, mniej wygodna, ale ma być

2. Data: 2011-01-18 15:14:49

Temat: Re: klamka/nieklamka
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 13:32:30 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> pewnie ktoś zaproponuje by schować tę klamkę gdzieś blisko, nie bardzo o to
> chodzi, jakaś minimalna, mniej wygodna, ale ma być

IMO nie wymyślisz nic rewolucyjnego. Jeśli chodzi o klamki to tutaj masz w
ofercie jednej firmy przegląd tego, co da się kupić na rynku:

http://bogdan-met.net/media/files/klamki/KLAMKI-ARBO
.pdf

Na upartego "blokada WC" będzie wystawać najmniej :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

3. Data: 2011-01-18 15:22:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
>
> pewnie ktoś zaproponuje by schować tę klamkę gdzieś blisko, nie bardzo o
> to chodzi, jakaś minimalna, mniej wygodna, ale ma być

http://www.mazuria.hostedwindows.pl/nw_zamek.aspx

A rygiel zamka można odsuwać nawet linką.

4. Data: 2011-01-18 17:29:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 13:32:30 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> szukam klamki która nie będzie odstawać, tak że nie chwyci ręką, tylko
> samymi palcami przyciśnie w dół

Pozostaje tylko samochodowa :-)

5. Data: 2011-01-18 17:57:27

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozostaje tylko samochodowa :-)

tylko du jakoś obrotowo się otwiera :/
tym bolcem kwadratowym

6. Data: 2011-01-18 18:01:35

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

> [...]
>
> http://bogdan-met.net/media/files/klamki/KLAMKI-ARBO
.pdf

> Na upartego "blokada WC" będzie wystawać najmniej :)

no to chyba trzeba skoczyć do spawacza, może coś wymyśli
przyspawa do tego czterokątnego bolca coś w miarę ładnego

7. Data: 2011-01-18 19:29:40

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> no to chyba trzeba skoczyć do spawacza, może coś wymyśli
> przyspawa do tego czterokątnego bolca coś w miarę ładnego

Może zamknięcie toalety ze starego wagonu kolejowego.

8. Data: 2011-01-18 20:31:24

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tu widzę pole do popisu dla ślusarza albo "złotej rączki"
Kwadratowy trzpień trzeba będzie trochę skrócić i na przykład przerobić
klamkę odcinając część z kwadratowym otworem i dospawując rączkę.
Najłatwiej pójdzie z klamką stalową lub nierdzewną. Stopy Al mogą się nie
dać spawać.
Jacek

9. Data: 2011-01-19 02:01:20

Od: marrgol <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-01-18 13:32, zlotowinfo wrote:
Można wymienić zamek na coś takiego:
http://www.tinyurl.pl/?ILge6JfU
i zamiast klamek zastosować jakieś małe uchwyty meblowe.

--
mrg

10. Data: 2011-01-19 14:22:56

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marrgol" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> On 2011-01-18 13:32, zlotowinfo wrote:
> Można wymienić zamek na coś takiego:
> http://www.tinyurl.pl/?ILge6JfU
> i zamiast klamek zastosować jakieś małe uchwyty meblowe.

jeśli dobrze rozumiem, to ten mechanizm nie będzie wogóle wymagał klamek,
ale czy będzie skuteczny?

Jaki budzik DCF?
Co zrobić z "energooszczędną"?
świetlówki philips z allegro