klapsy wobec dzieci = patologia

1. Data: 2008-06-05 09:08:06

Temat: klapsy wobec dzieci = patologia
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To dla tych, którzy mają jeszcze wątpliwości w temacie.

Stara sprawa, która każdy dobrze pamięta, pokazuje jakie
mogą być skutki wpajania dzieciom, że dobra_kara powinna:
- zawierać elementy bezpośredniej agresji i przemocy,
- odrzeć z godności osobę, której dotyczy.

http://pl.youtube.com/watch?v=n7tPuxPl8O4&feature=re
lated

Nikt dotąd nie widzi w tym swojej winy: ani rodzice, ani nauczyciele,
ani obojętni wobec zajścia uczniowie - świadkowie zdarzenia, dla
których była to przede wszystkim "NORMALNA" zabawa.

Wszyscy sprawcy pochodzili z dobrych, "NORMALNYCH" rodzin.

Jak widać zatem "NORMALNOŚĆ" w kulturze_klapsowej jest
czymś patologicznym, patogennym i chorym.

Polecam uwadze.

--
CB

2. Data: 2008-06-05 11:45:11

Temat: Re: klapsy wobec dzieci = patologia
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Informacje w mediach:
http://wyborcza.pl/8,75402,5268608.html

--
CB

3. Data: 2008-06-05 12:27:08

Od: miszczur <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet:
> Informacje w mediach:
> http://wyborcza.pl/8,75402,5268608.html

a co z karami nie-cielesnymi wobec dzieci, czyli tzw. przemocą psychiczną?
nie trzeba oddzielnych zapisów prawnych?
Polska byłaby pierwszym krajem, który w 2008 roku...
:)

miszczur-

4. Data: 2008-06-05 12:37:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłoby to świetne, ale to byłby już kolejny i na dziś mniej ważny
krok w tym samym kierunku.

Z przemocą psychiczną łatwiej sobie poradzić niż z tandemem
przemoc psychiczna za którą stoi przemoc fizyczna.

Poza tym znęcanie się psychiczne jest zabronione dziś przez
prawo i może się to okazać [hipotetyzuję] wystarczające
w przyszłości w połączeniu z prawem określającym klapso-filię
jako patologię, a jeśli okaże się że nie, to sprawa oczywiście
nadal będzie otwarta.

--
CB

5. Data: 2008-06-05 12:39:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, wiem. :)
Zorientowałem się.

--
CB

6. Data: 2008-06-05 12:42:05

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> [...]
>

> Jak widać zatem "NORMALNOŚĆ" w kulturze_klapsowej jest
> czymś patologicznym, patogennym i chorym.

Twoje normy nie są moimi.

7. Data: 2008-06-05 12:56:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie, przeginasz pałę. :)

To tylko i wyłącznie przez takich "geniuszy" jak m.in. twoja
kumpela XLa.
Powaga.
100% serio.

8. Data: 2008-06-05 12:57:40

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> [...]
> w przyszłości w połączeniu z prawem określającym klapso-filię
> jako patologię, a jeśli okaże się że nie, to sprawa oczywiście

Nie biłem swoich dzieci, choć czasami stopowałem klapsami - przeważnie dla
ich własnego bezpieczeństwa, gdy nie mogłem ich kontrolować - dziecko musi
rozwijać się do samodzielności. Ale wkurwiają mnie nieprzeciętnie takie

9. Data: 2008-06-05 12:57:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super. :)
W takim razie bez żalu zrezygnujesz z klapsów, jak mniemam.

10. Data: 2008-06-05 12:58:54

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> Tak, wiem. :)
> Zorientowałem się.
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał w wiadomości

Wróć do Ereca. Ja kocham swoje dzieci ponad wszystko i one to wiedzą.

MISIE...
Tak manipuluje się polską polityką
SWIETO GMINY NIEPORET
Kochany Fritzl