klocki do koronek

1. Data: 2002-09-07 09:45:24

Temat: klocki do koronek
Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak ! jak przejrzałam te wszystkie kursy i wzory to sama się zaraziłam ,
czy może wiecie gdzie kupić takie klocki we Wrocławiu i ile kosztują a może
gdzieś wysyłkowo?

1. Data: 2002-09-07 15:36:17

Temat: Re: klocki do koronek
Od: Ewa Rymszewicz <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07 wrz 2002, w news:alchvm$5sq$1@news.tpi.pl "Ewa20"
<k...@s...pl> pisze tak:

> No tak ! jak przejrzałam te wszystkie kursy i wzory to sama się
> zaraziłam , czy może wiecie gdzie kupić takie klocki we Wrocławiu i
> ile kosztują a może gdzieś wysyłkowo?

W sierpniu biegałam w poszukiwaniu takich klocków po trójmiejskich
pasmanteriach - bezskutecznie.

Natomiast będąc na kursie zamówiłam sobie dodatkowe klocki (bo mało ich tam
jednak mieli) do wysłania z Bobowej za zaliczeniem. Nie mam niestety
żadnych namiarów (tak, cioł jestem) oprócz takich: Stowarzyszenie
Twórczości Regionalnej w Bobowej, tel. 018 351-40-13, mail: c...@b...pl
Najlepiej chyba zadzwonić tam i spytać, czy można kupić klocki, najwyżej
skierują gdzieś indziej.

Aha, ceny: 2zł/klocek, więc cały sprzęt niestety drogi... (kurczę, te
pikności z Anny potrzebują po 30 par!!! A na kursie robiliśmy siedmioma
parami :-) ) Poza tym zamawiałam jeszcze drewnianą podstawkę pod wałek -
20zł zwykła lub 25 zł składana i nici lniane - 25 zł za motek (uwaga, motek
gigant, 250 gramów ważący, ponoć starcza na długo).

Pozdrowienia
ER (a porobię paniom reklamę, naprawdę mnie w te koronki wciągnęło :-) )

1. Data: 2002-09-07 18:22:02

Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki zacznę działać ! zwłaszcza ,że w starych archiwalnych nr Anny
znalazłam ozdoby choinkowe robione tą techniką i jajka na wielkanoc podeślę
ci
okazało się że tych robótek klockowych mam dosyć sporo

Użytkownik Ewa Rymszewicz <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...0.0.1...

Igly do frywolitek
Spotkanie w Białymstoku