klon palmowy

1. Data: 2004-07-10 07:12:21

Temat: klon palmowy
Od: "wlodek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drzewko rośnie na wschodniej stronie, tak więc sloneczne przedpołudnie,
nawet do 15, potem cień.
Ziemia gliniasta, ale przy wsadzeniu drzewka wzbogacona ziemią ogrodniczą i
torfem.
Jeśli muszki, jakim środkiem najlepiej podlać?

Włodek

2. Data: 2004-07-10 07:58:13

Temat: Re: klon palmowy
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wlodek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli muszki, jakim środkiem najlepiej podlać?

Ja podlewalam roztworem "Karate" hortensje, hosty i fuksje. Jedna hortensje
musialam podlac jeszcze raz po ok 2 tygodniach, ale reszta przestala
marniec.

Magda

3. Data: 2004-07-10 09:34:21

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wlodek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Drzewko rośnie na wschodniej stronie, tak więc sloneczne przedpołudnie,
> nawet do 15, potem cień.

Jednym słowem w samo południe jest w pełnym słońcu, stawiam na poparzenia.
Jeśli wsadziłeś w tym roku i masz możliwość przesadzenia w jakieś miejsce
gdzie w południe bedzie ocieniony, przesadź go :)

> Ziemia gliniasta, ale przy wsadzeniu drzewka wzbogacona ziemią ogrodniczą
> torfem.
> Jeśli muszki, jakim środkiem najlepiej podlać?

Nie wiem o jakie muszki chodzi, ale jeśli o mszyce to raczej nie. Moich
kloników mszyce na razie nie atakują, zresztą są na tyle widoczne, że bez
probemu je zobaczysz.

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-07-10 13:01:16

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cco7i9$n7d$1@news.onet.pl magda <mag-l@spam_wp.pl>
napisał(a):

> Ja podlewalam roztworem "Karate" hortensje, hosty i fuksje. Jedna
> hortensje musialam podlac jeszcze raz po ok 2 tygodniach, ale reszta
> przestala marniec.

Hejka. Magda przestań i weź się za lekturę, bo chadko słuchać. :-(
Pozdrawiam obłędnie Ja...cki

5. Data: 2004-07-10 13:32:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Magda przestań i weź się za lekturę, bo chadko słuchać. :-(

Oj, cos nie w formie waszmosc jestes. Hadko, panie Dirko, hadko.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-07-10 14:48:49

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:TdSHc.198211$DG4.152801@fe2.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):
> "Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Oj, cos nie w formie waszmosc jestes. Hadko, panie Dirko, hadko.

Hejka. Szukałem w słowniku ortograficznym ale nie ma. :-) Znalazłem
w googlach chadko i hadko. Ale zapewne masz Michale rację. :-) Ważne
jest, jakby to rzekł pan Longinus Podbipięta. :-)
Pozdrawiam przyjemnie Ja...cki

7. Data: 2004-07-10 15:12:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Szukałem w słowniku ortograficznym ale nie ma. :-) Znalazłem
> w googlach chadko i hadko. Ale zapewne masz Michale rację. :-) Ważne
> jest, jakby to rzekł pan Longinus Podbipięta. :-)

Ja tez pogooglowalem zanim napisalem. Na stronach z tekstami
Sienkiewicza jest "hadko". Etymologia jest zapewne ukrainska,
gdzie litere pisana jak rosyjskie "g" wymawia sie "h" (w zadnym
wypadku "ch"!). Pochodzi prawdopodobnie od gada. Jak wpiszesz
w Google cyrylica "gadko" to wyskoczy Ci 15900 stron z tym slowem
(po rosyjsku).

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2004-07-10 18:21:16

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Magda przestań i weź się za lekturę, bo chadko słuchać. :-(
> Pozdrawiam obłędnie Ja...cki

Hmmm, widzisz, od prawie 2 miesiecy zameczam wszystkich dookola pytaniami co
moze byc moim roslinom, poczytalam troche, podlewalam, nawozilam,
opryskiwalam i nic nie pomagalo. Doniczkowe juz mialam wyrzucic, ale
poradzila mi tak pani ze sklepu i podzialalo.
A jesli chodzi o konkretny srodek, to pani powiedziala, ze raczej sie do
tego nie nadaje i mam kupic inny. O dziwo sie nadal.
Magda

9. Data: 2004-07-10 21:53:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccpc2i$ilq$1@news.onet.pl magda mag-l@spam_wp.pl
napisał(a):

> A jesli chodzi o konkretny srodek, to pani powiedziala, ze raczej
> sie do tego nie nadaje i mam kupic inny. O dziwo sie nadal.

Hejka. No cóż wszak insektycydy są truciznami. Nie musisz się
ograniczac tylko do ziemiórek w swoich eksperymentach. Może uda Ci się
otruć coś większego. :-(
Niezła metoda: pryskać nie wiedząc co tym, co pod reką. :-(
Pozdrawiam ekologicznie Ja...cki

10. Data: 2004-07-10 23:52:04

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora