klopoty z wyproznieniem

1. Data: 2006-01-20 11:23:38

Temat: klopoty z wyproznieniem
Od: "termIT" <m...@t...it> szukaj wiadomości tego autora

Od kilkunastu dni nie mogę się całkowicie wypróżnić siedząc na sedesie.
Dopiero podczas prysznicu gdy podrażnie strumieniem wody odbyt zdarza mi
się narobić do wanny :( Co może być tego przyczyną? czy jestem na coś
chory?

2. Data: 2006-01-20 11:59:42

Temat: Re: klopoty z wyproznieniem
Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "termIT" napisał:
> [...]
> Dopiero podczas prysznicu gdy podrażnie strumieniem wody odbyt zdarza mi
> się narobić do wanny :( Co może być tego przyczyną? czy jestem na coś

Musi zaklinowało Cię po tej naszej dyskusji o pracy albo tez zjadłeś coś z
KFC.
Namiar nerwów, daj na luz.

Dużo zrowia!
Pietrek

3. Data: 2006-01-21 00:47:53

Od: "Pink" <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "termIT" <m...@t...it> napisał w wiadomości

> [...]
> Dopiero podczas prysznicu gdy podrażnie strumieniem wody odbyt zdarza mi
> się narobić do wanny :( Co może być tego przyczyną? czy jestem na coś

Prawdopodobnie cierpisz na chorobę zwaną "trollus internetus".
W przypadku nasilenia objawów może Ci pomóc jedynie Twój dostawca internetu,
w skrócie nazywany ISP.

Pink

brak miesiączki
Re: beijing tours