klucie w sercu

1. Data: 2005-12-28 08:37:39

Temat: klucie w sercu
Od: "Karolina19" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu kluje mnie serce. Pewnie na zawal za wczesnie bo mam 30 lat.
lekarz POZ stwierdzil zebym sie nie denerwowal a te bole to moga byc bolami
nerwicowymi (nerwobole). Lekow nie zaordynowal.
Czy mam sie tym przejmowac czy rzeczywiscie pojsc do kardiologa tyle ze nie
chcialbym zostac wysmianym przez lekarza ze mu glowe zawracam. Bole sa dosc
ostre, klujace czasami trwaja pare sekund a czasem godz, dwie przy czym sa
lzejsze. Przy ostrzejszych mam klopot z wciagnieciem powietrza bo kluje
bardziej. Moze ktos ma jakies sugestie. Dzieki z gory i pzdr
Hubert

PS. Pisze z konta dziewczyny. Pozdrawiam.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-12-28 09:06:37

Temat: Re: klucie w sercu
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Dec 2005 09:37:39 +0100, "Karolina19" <k...@w...pl>
napisał(a):

> [...]
>lzejsze. Przy ostrzejszych mam klopot z wciagnieciem powietrza bo kluje
>bardziej. Moze ktos ma jakies sugestie. Dzieki z gory i pzdr

Warto się może zastanowić nad przyzyną, czy nie masz nadmiernych
stresów itp, miałem takie coś rok temu ale to przez stres itp, byłem u
swojej lekarki, przepisala mi atenolol, EKG nic nie wykazało poza zbyt
częstym pulsem. Jednak moim zdaniem nie zaszkodzi zrobić EKG najlepiej
trafić w taką chwilę, gdy są jakieś bóle. W każdym razie ja się
dopiero wyleczyłem likwidując przyczynę...(stres)
Jarek

3. Data: 2005-12-28 11:18:48

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina19" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lzejsze. Przy ostrzejszych mam klopot z wciagnieciem powietrza bo kluje

Do lekarza jakby co nie zaszkodzi pojsc, a do tego czasu sprobuj zazywac
Scorbolamid 2tabl. 3xdziennie (o ile nie jestes uczulony na salicylany).
Jesli to sa nerwobole (tzw. miedzyzebrowe), to powinny przejsc nawet
nastepnego dnia. A wowczas ubieraj sie cieplej i unikaj przeciagow :)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

4. Data: 2005-12-28 11:27:43

Od: "Karolina19" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No jesli chodzi o stres to tego mi przez ostatnie pol roku nie brakowalo. :(
Czy ten atenolol moze pomoc? jakie ma dzialanie? Bardziej uspokajajace? Dzieki
za pomoc.

Hubert

5. Data: 2005-12-28 12:42:08

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:05122812274371@polnews.pl
Od: Karolina19 <k...@w...pl>
Było:
> No jesli chodzi o stres to tego mi przez ostatnie pol roku nie
> brakowalo. :( Czy ten atenolol moze pomoc? jakie ma dzialanie?
> Bardziej uspokajajace? Dzieki za pomoc.

http://www.nadcisnienietetnicze.pl/pacjent/leki/drug
/97953.html

Ten lek dobrze działa w dłuższym okresie czasu, nie wolno go stosować od
przypadku do przypadku.
We wszelkich badaniach trzeba uwzględnić dawkę i częstotliwość zażywania.

6. Data: 2005-12-28 17:31:02

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Dec 2005 12:27:43 +0100, "Karolina19" <k...@w...pl>
napisał(a):

> [...]
>Czy ten atenolol moze pomoc? jakie ma dzialanie? Bardziej uspokajajace? Dzieki

On akurat troche spawalniał puls, czy działał uspakajająco? ja
chodziłem trochę bardziej senny, ale i tak bez recepty go nie
dostaniesz więc wizyta konieczna
Jarek

7. Data: 2005-12-28 22:10:31

Od: "Rosee" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lzejsze. Przy ostrzejszych mam klopot z wciagnieciem powietrza bo kluje
(...)

Witaj.

Lekarzem nie jestem, ale sugeruje wizyte u kardiologa. Masz dokladnie takie
same objawy jakie ja mialam. U mnie stwierdzona zesol Barlowa, zachorowalam
w wieku 20 lat po duuuuzej dawce stresu. To tylko sugestia. Ale lekarza
proponuje odwiedzic.

Aha, w moim przypadku skonczylo sie na lekach (pol tabletki dziennie od
kilku lat).

Pozdrawiam serdecznie
Rosee

8. Data: 2005-12-29 14:58:07

Od: "gkaszcz" <g...@p...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina19" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
bolami
> nerwicowymi (nerwobole). Lekow nie zaordynowal.

Witam.

Wg danych z wywiadu (czyli tego co mowisz) tak samo bym stwierdzil.

Czasem mam tak samo - najgorszy jest bol przy wciaganiu powietrza - az
zatyka.

Troche gimnastyki, basen, rozciaganie - i przejdzie.

Martwic na pewno sie nie trzeba, ani brac lekow ani chodzic do kardiologa.
Bole pochodzenia sercowego maja zupelnie inna charakterystyke. A te Twoje to
prawie na pewna sa nerwobole pochodzace z nerwow miedzyzebrowych.

Pozdro

Gka

żyły
Vivacor 25 mg [Warszawa]