knajpka bez barier Katowice

1. Data: 2004-12-07 20:44:57

Temat: knajpka bez barier Katowice
Od: Michal Rataj <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wtam
To pytanie dla osob z grupy, ktore mieszkaja w Katowicach lub okolicy.
Mozecie polecic jakas fajna knajpke w Katowicach bez barier, do ktorej
bez przeszkod moglyby wjechac osoby na wozkach inwal.??
Z wszelkie info big thx

2. Data: 2004-12-07 21:36:43

Temat: Re: knajpka bez barier Katowice
Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Rataj" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mozecie polecic jakas fajna knajpke w Katowicach bez barier, do ktorej
> bez przeszkod moglyby wjechac osoby na wozkach inwal.??

Dobry wieczór,
Czytałam Twoje lub podobne zapytanie na innej grupie i od kilku dni się
zastanwiam i .....
Tak, mieszkam w Katowicach, po knajpkach wiele nie chodzę ale usiłuję sobie
przyponmnieć co i gdzie widziałam i stwierdzam z ubolewaniem, że ..........
nie znajduję. Nie wydaje mi się by nie było takowej w Katowicach lub
okolicach ale wszędzie gdzie patrzę to albo przy wejściu albo przy dojściu
jest stopień :-(

Niestety nie umiem pomóc, popytam jeszcze wśród znajomych ....
A może jest tu jeszcze ktoś kto zna Katowice lub okolice?

--
Do usłyszenia
Sylwi@

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

3. Data: 2004-12-07 21:58:55

Od: slonex <s...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwi@ napisał(a):
> [...]
>
> Niestety nie umiem pomóc, popytam jeszcze wśród znajomych ....
> A może jest tu jeszcze ktoś kto zna Katowice lub okolice?

jeden stopien to pikus tyle damy rade ,
chodzi tez o to by w knajpce na tym samym poziomie byl wucet:)

pozdro
Mike

4. Data: 2004-12-07 22:26:57

Od: Tomek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Rataj wrote:
> [...]
> Mozecie polecic jakas fajna knajpke w Katowicach bez barier, do ktorej
> bez przeszkod moglyby wjechac osoby na wozkach inwal.??

Witam,
Nie jestem co prawda z Katowic, jednak sam mam problemy ze schodami do
knajp. Niestety i w Lublinie( tu mieszkam ) jest z tym bardzo ciezko.
Calkowicie bez schodow to prawie nie ma. Moja rada jest taka: trzeba
korzystac z pomocy innych, tzn. prosic ich, zeby np. wniesli wozek.
Nawet jak jestes tylko z jedna osoba a ona nie da rady to prosic ludzi
z ulicy. Bez zadnych oporow czy wstydzenia sie!! Dzieki takiemu
podejsciu bedziesz chodzil tam gdzie chcesz a nie tam gdzie mozesz.
Pozdrawiam,
Tomek

5. Data: 2004-12-08 07:01:26

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisal:

> [...]
> z ulicy. Bez zadnych oporow czy wstydzenia sie!! Dzieki takiemu
> podejsciu bedziesz chodzil tam gdzie chcesz a nie tam gdzie mozesz.

Tak nie wolno! nie wolno tak zalatwiac tych spraw. Musimy troche o swoje
prawa walczyc. Ja zawsze jak moge to rozmawiam z wascicielami knajp, tak...
wlasnie! Tlumacze im o co w tym chodzi i dla czego przeszkadza mi jeden
schodek. Dla wlasciciela knajpki wazne jest jak przedstawi mu sie swoje
argumenty, a zlikwidowanie jednego schodka to zaden wydatek. Tlumacze im ze
ja jezdze akumulatorem i nawet jak sa ludzie do pomocy nie bede godzil sie
na dzwiganie moich 180 kilo, ze schodek przy wejsciu tez jest niebezpieczny
bo jak ktos na lekkim rauszu potknie sie o niego - to moze go zaskarzyc,
itp, itd. Zawsze chodze do miejsc dostepnych dla ON dlatego zeby pokazac ze
jak ktos wylozyl kase na podjazd to mu sie to oplaca. Ostatnie zdarzenie z
lata tego roku. Umowilem sie z 2 kolezankami do cukierni (blikle). Jechalem
na pewniaka bo wiedzialem ze sa tam ladne stoliki, ogrodek, mila atmosfera
(i paczki po 6 zl :-) wjazdzam do ogrodka - patrze a teraz sa stoliki i
krzesla ustawione na podesie i do niego dokrecone (ostatnio modny patent -
niestety). Mialem moze stac pod podestem i patrzec na kolezanki jak jedza ze
stolika? Podjechalem do sprzedawczynie, pytam: czy jest wlasciciel ? (ona ze
akurat jest i siedzi przy stoliku obok ze znajomymi) No... nie moglem sobie
odposcic takiej okazji :-) podjechalem do niego i przy jego kolegach mowie
(robiac mu obciach) : ze nie moge w dobrych warunkach zjesc ze znajomymi
ciastka w jego cukierni. Facet byl w szoku! po chwili sie pozbieral i
przyniosl nam stolik i krzeselka, przeprosil i powiedzial ze jeden stolik
zawsze bedzie wystawiony. A podesty sa zrobione tylko dlatego ze ludzie
kradli krzesla.

Jak mozecie to walczcie o swoje prawa. Nie namawiam do krzyczenia i
chamskiego zachowania ale o spokojne wytlumaczenie po co to ma byc i czemu
ma sluzyc.

pozdr.
Araek

6. Data: 2004-12-08 08:41:36

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Jak mozecie to walczcie o swoje prawa. Nie namawiam do krzyczenia i
> chamskiego zachowania ale o spokojne wytlumaczenie po co to ma byc i czemu
> ma sluzyc.

Witajcie czyli co Edukacja zgadzam się z Tobą w 100 procentach
do TomKa

A co do Knajp w Katowicach to kiedyś po drugiej stronie ulicy na skos
od Macdonalda ( fuj) była pub pamiętam że miał zielony wystrój i można
tam było wjechać na wózku trochę ciasno ale się dało

Ponieważ pytałeś o okolice to moje rodzinne Miasto Bielsko-Biała
Pizzeria na ulicy Cechowej podjazd dość szerokie drzwi i dużo miejsca w
środku. Pasaż w centrum Handlowym Sfera pierwsze piętro Knajpa Klimat
:) są windy wiec dojazd bez problemu na tym samym pietrze Kino 7 salowe
też w pełni przystosowane dla wózków na piętrze chyba 2 a na pewno jedna
wc przystosowany dla ON

--
Piotr
Uśmiechaj się jak najczęściej To nic nie kosztuje i jest bezcenne

7. Data: 2004-12-08 14:03:22

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.

[...]
> lUmowilem sie z 2 kolezankami do cukierni (blikle). > pozdr.
[...]

Ja wiem, że to OT ale ...... gdzie jest ten Blikle w Lodzi?
Zdradź tą słodką tajemnicę :-)

8. Data: 2004-12-08 14:09:30

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonex" <s...@w...go2.pl> napisał w wiadomości
> Sylwi@ napisał(a):
[...]
> jeden stopien to pikus tyle damy rade ,
> chodzi tez o to by w knajpce na tym samym poziomie byl wucet:)

Tak więc napewno wjedziesz bez problemów i masz WC dla niepełnos[prawnych w
MC Donaldzie na Stawowej. To jest na 100%. W weekend przejdę się po Centrum
i pooglądam pod tym kątem inne. Dam znać.

9. Data: 2004-12-08 14:15:12

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Na Piotrkowskiej w bramie obok siedziby TVN. Kolo sklepu DINO z wykonanym
dinozaurem stojacym na ulicy. Nie podam dokladnie ale cos ok.nr 160. W Lodzi
oczywiscie.

pozdrawiam
Arek

10. Data: 2004-12-08 16:56:59

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

.
> Na Piotrkowskiej w bramie obok siedziby TVN. Kolo sklepu DINO z wykonanym
> dinozaurem stojacym na ulicy. Nie podam dokladnie ale cos ok.nr 160. W
Lodzi
> oczywiscie.

Nie omieszkam go odwiedzić przy najbliższej bytności w Łodzi
tak jak to i zawsze czynię będąc w okolicach Nowego Światu oczywiście w
..... Warszawie :-)
Ma przestrasznie przepyszne słodkości ;-)

Dziękuje
i już kończmy o tych słodkościach bo ... mi w brzuchu burczy na samo
wspomnienie :-)
no i zboczyliśmy z tematu i okolic też.

--
[...]

pytanie do osób pracujących w ZPCHR - kadry/płace
Oddam pieska
Szukam kogoś
prośba - sex niepełnosprawnych - książka
Renta za lapowke