Re: kobiety czy mezczyzni?

1. Data: 2000-05-03 17:11:18

Temat: Re: kobiety czy mezczyzni?
Od: m...@i...pl (EwaS) szukaj wiadomości tego autora

>: >Potwierdziłaś moje przypuszczenia..... Kobie ty są największymi
>: >erotomankami!!!! :-)
>: >
>: >
>: >erotoman z .......
>: >
>:
>: Uzyles wielkich slow, moze jakas krotka notka z ich uzasadnieniem? ;-)
>:
>: EwaS.
>
>Tak użyłem ich nie bez powodu. Zawsze się mówi, że to faceci najbardziej
>lecą na dziewczyny!

No i jest to najswietsza prawda. Choc - w miejszosci spolecznej sa -
dziewczyny, ktore leca na dziewczyny :-)
Ale jak to ma sie do nazwania kobiet erotomankami?

>A nic kłamliwego. Z ostatnich moich obserwacji oraz
>rozmów z niektórymi dziewczynami wynika coś odwrotnego. To kobiety są
>największymi podrywaczami! I wiem co ich najbardziej w chłopaku interesuje,
>gdy pierwszy raz na niego patrzą.... Hi...Hi...

Mnie najbardziej interesuja u faceta : tylek, dlonie, tylek, zapach, tylek,
zeby i tylek :-)

EwaS.

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-05-03 19:25:39

Temat: Odp: kobiety czy mezczyzni?
Od: "kingall" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie najbardziej interesuja u faceta : tylek, dlonie, tylek, zapach,
tylek,
> zeby i tylek :-)

Dlaczego tyłek ? A co z penisem ?
King all

1. Data: 2000-05-04 06:26:45

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
EwaS <m...@i...pl> wrote in message
> Mnie najbardziej interesuja u faceta : tylek, dlonie, tylek, zapach,
tylek,
> zeby i tylek :-)
To bardzo rozlegle zainteresowania.

Kiedy bylem dosyc mlody (gdzies kolo 3--4 klasy podstawowki),
starszy kolega nauczal, po czym rozpoznac atrakcyjna kobiete.
Cytuje:
"Trzeba patrzeć na dupę i trzeba patrzeć na uszy".
Wowczas ta druga czesc wydawala mi sie niedorzeczna,
lecz z biegiem lat stwierdzilem, ze to bardzo dobra regula.

A.

1. Data: 2000-05-04 23:44:27

Od: "logxN" <***> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kingall <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:T2%P4.18742$O...@n...tpnet.pl...

: Dlaczego tyłek ? A co z penisem ?
: King all

Wy nas dziewczyny mordujecie. Tylko wam sex w głowie?!?!?!

logxN

1. Data: 2000-05-05 21:52:39

Od: "kingall" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tylko ale stanowi ważną rolę w życiu.
Kinga

Re: Mezczyzni musza wiginac.
Re: klopot z malolatem
Re: kobiety czy mezczyzni?