kocimiętka a komary

1. Data: 2001-08-28 05:10:31

Temat: kocimiętka a komary
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podano w radiu dziś rano, że naukowcy (nie nasi) znaleźli sposób na komary. :-))
Składnikiem tego specyfiku jest kocimiętka.
Pytani nasi naukowcy - nie wiedzieli co to za roślina. :-((
Na grupie jest sporo osób, które mają kocimiętkę na swoich ogrodach.
Pomóżcie naszym naukowcom :-))
Pozdrawiam Krystyna

2. Data: 2001-08-28 11:14:40

Temat: Re: kocimiętka a komary
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pytani nasi naukowcy - nie wiedzieli co to za roślina. :-((
> Na grupie jest sporo osób, które mają kocimiętkę na swoich ogrodach.

Melduję posłusznie, że w okolicy kocimiętki jest tyle samo komarów, co gdzie
indziej. To samo dotyczy orzecha (kolejny mit). Na komary smaruję ręce, nogi
i spryskuję ubranie. I można wytrzymać.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2001-08-28 12:42:19

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Melduję posłusznie, że w okolicy kocimiętki jest tyle samo komarów, co gdzie
> indziej. To samo dotyczy orzecha (kolejny mit). Na komary smaruję ręce, nogi
> i spryskuję ubranie. I można wytrzymać.

Ale czym spryskujesz?
Pozdrawiam Krystyna.

4. Data: 2001-08-28 14:00:59

Od: "AnkaS" <i...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czym spryskujesz?J
J osobiście Offem i lub Autanem. W domu nieco pomagają żarzące się spiralki
we wszystkich otworach.

Pozdrawiam Anka
--
--------------------------Z motyką na słońce----------------------
poprawny adres stona-at-fuw.edu.pl

5. Data: 2001-08-28 14:20:22

Od: Maciej Szmit <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnkaS wrote:

> J osobiście Offem i lub Autanem. W domu nieco pomagają żarzące się spiralki
> [...]

OFFa jest cala gama roznych produktow. Ja wyprobowalem ostatnio odstraszacz
(taka buteleczka wkladana do kontaktu na ca 8 godzin , podobno nalezy zostawic
wszystkie okna otwarte i wszystko co lata samo pada lub ucieka). Otoz przez
roztargnienie moja narzeczona zostawila to w domu (na wsi, jeszcze nie
zamieszkanym) wlaczone przez tydzien. Kiedy po tygodniu otworzylem nieopatrznie
drzwi to wszystko co jeszcze przezylo rzeczywiscie ucieklo w te pedy (wlacznie
ze mna)...
A OFF w plynie dzial rzeczywiscie, podobnie jak Autan.

--
Maciej Szmit
UWAGA: ZMIANA ADRESU!!! mailto:m...@p...onet.pl

6. Data: 2001-08-28 17:30:55

Od: "Too old ....." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Szmit" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> AnkaS wrote:

Na komary najlepsze są witaminy ,z grupy B .
Przy dość regularnym łykaniu nie gryzą - szukają obok bardziej smacznych
osobników.
Sprawdzone.

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl http://republika.pl/jkch1- troche o mnie, rekinach

7. Data: 2001-08-28 17:57:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too old ..... <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mgkir$rpd$...@n...tpi.pl...
> Na komary najlepsze są witaminy ,z grupy B .
> Przy dość regularnym łykaniu nie gryzą - szukają obok bardziej smacznych
> osobników.
> Sprawdzone.
Na spotkaniu grupy przez parę godzin miałem spokój, gryzły tych
"lepszych" - pomimo tego, że łykali witaminę B, - jak odparowała ze mnie
po kilku godzinach, moja woda "kolońska" dobrały się i do mnie. ;-)))
Fakt faktem, że zaprzestałem parę godzin wcześniej zażywać wit. B.
Jaka to wit. B. Bo może nie taką spożywałem jak trzeba? Jaki browar? ;-)
pozdrawiam Jerzy

8. Data: 2001-08-29 21:36:18

Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> wrote:
> [...]
> Fakt faktem, że zaprzestałem parę godzin wcześniej zażywać wit. B.
> Jaka to wit. B. Bo może nie taką spożywałem jak trzeba? Jaki browar? ;-)

zeby dzialy witaminy z grupy B nalerzy zazywac je regularnie przez dlugi
okes, kilka/kilkanascie miesiecy ... najleoiej zaczac juz po tym sezonie
(codziennie jedna tabletka multivitaminy B)

sprawdzilm osobiscie na sobie , komary trzymaly sie z dala
tylko czy dla tych paru ugryzien jest senns clay czas faszerowac sie
tabletkami .

DA_none

9. Data: 2001-08-30 07:13:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisala:

> Melduję posłusznie, że w okolicy kocimiętki jest tyle samo komarów, co gdzie
> indziej. To samo dotyczy orzecha (kolejny mit).

Prawie wcale nie mam komarów pod lipą. Obok rośnie duży czarny
bez. Nie wiem, krórej roślinki nie lubią, a nie mam jak sprawdzić:-)

Krycha

10. Data: 2001-08-30 08:03:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
>
> Ale czym spryskujesz?

Autanem.
Pozdrawiam, Basia.

Bonsai (mini)
OFF TOPIC - wdroze system wg ISO 9000 + inne
borówka amerykańska
Cypripedium reginae
roze miniaturowe